melkein

Mulla oli tänään se ajokortin teoria koe. Otettii se heti 18-vuotis päivänä. Pääsin läpi. 1 virhe sanallisissa, sai olla max 3, kuvissa 5 virhettä, sai olla max 8. Syvähengitys autto taas, kiitos ahdistuksenhallintaryhmälle. Sitku lähin sielt nii meinasin jäädä auton alle suojatiellä. Jalankulkijoille oli vihree ja kävelin tietty tien yli mut sit sielt tuli semmone pappa ajamassa turkoosia autoa. Olin keskellä suojatietä eikä se pappa hidastanu yhtää, mä jouduin pysähtyy ja väistämää sitä. Jos olisin jatkanu matkaa pysähtymättä olisin jääny alle ja luulen ettei se pappa olis ees pysähtyny vaik olis osunu muhu..

Mulla on taas vaikee olo. Ja terät on ostettu, mut en oo viillelly. Äsken mun piti mut sit en pystyny. Ku pelkään etten pysty niin isoon viiltoo ku viimeks ja sit se kohta menis pilalle enkä sais enää siihe viillettyy. Haluun viiltää isolla surullisen naaman siihen. Enää tarvitsisi yksi iso viilto siihen edellisen ison viillon viereen ja sitten se nurinpäin oleva hymy. Toisaalta nyt kaduttaa kun en kävellyt siihen auton alle. Älkää suuttuko. Mä vaa puran ajatuksiani.

Kommentit

  1. MAHTAVAA ET PÄÄSIT LÄPI!!!!!!! :DD
    + onnee synttäreiden johdost viel! (:

    mut voimii ja halei silti, älä viillä ):

    VastaaPoista
  2. Onnea teoriakokeen läpäisystä! Sitten vaan jännittämään inssiä. Tuo on nykyään kyllä räjähtänyt ongelma, siis tuo suojatiellä auton alle jääminen. Eräs läheiseni jäi viime talvena auton alle suojatiellä. Selvisi ihmeellä. Onneksi sä et jäänyt alle.

    Tosi harmi et menit ostamaan terät, mut hienoa ettet oo vielä viillelly. Sun ei tarvi viiltää. Kyllä ihmiset huomaa muutenkin sun pahan olon. Sä teet siinä vaan hallaa itselles ja usko mua, sä et koskaan oo tyytyväinen siihen viillon syvyyteen. Aina, joka kerta, se muuttuu. Pitää olla yhtä syvä kuin viimeksi. Toivottavasti syvempi.

    Mulla on yli 10 vuoden itsetuhoinen tausta ja lopulta viillot oli sitä, että suonet kirjaimellisesti auki. Ei mitään herkkua. Myös hermovika ei ole kiva, mulla ei yksi sormi toimi kunnolla kiitos viiltelyn.

    Vaikka mä olen nyt ollut kauan (yli 6kk) viiltelemättä ei se himo katoa. Nyt just tällä hetkellä mulla on kamalan pettynyt fiilis ja mietin viiltämistä, mutta se jää vain miettimisen tasolle. Kyllä se sullakin vielä joskus. Hiljalleen. Takapakkeja tulee, mut sit mennään eteenpäin!

    Tsemppiä sulle viiltämättömyyteen!!

    -IV

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. anteeksi kun en heti vastannut kommenttiin. oon todella kiitollinen sun kommenteista. ne on ihania ja parantaa päivää. valitettavasti menin viiltelee. ja nyt tuntuu etten haluukkaa lopettaa mut ehkä sit joskus pystyn

      Poista
  3. Voimia sulle! Kuten sanoin takapakkeja tulee, mut niistä mennään eteenpäin. Tiedän kyl miten vaikea on katkasta kierrettä, mut se ei ole mahdotonta.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa