vaikeeta

Saattaa olla etten kirjoita blogiin hetkeen. Mutta saattaa olla että heti huomenna palaan höpöttämään tänne. Nyt mulla on vähän vaikeeta joten siksi saattaa olla hiljaista täällä blogin suunnalla. Aika paljon on tapahtunut.  Viimeisin ja vaikein asia on että mä ja R pidetään tauko. Tai siis. Mun vika se on. Koska mä en tiedä mitä tunnen. Ja tää on oikeesti mulle vaikeeta. Olin R'n luona tänään ja mun piti olla siellä juhannus, mutta en voinut olla siellä, sillä tuntu väärältä olla siellä kun R rakastaa mua ja mä en tiedä mitä tunnen. Otin kaikki mun tavarat sieltä mukaan, jos erotaan. Oon tosi väsynyt. En edes jaksa viiltää, mikä on kyllä hyvä juttu.

Joten ehkä tulee pieni tauko täällä blogissa, ehkä ei, en tiedä. Ajatukset on niin sekaisin että saatan ehkä tulla tänne niitä purkamaan.

Toivottavasti ymmärrätte.

Kommentit

  1. Kyl me varmasti ymmärretään. Nyt vaan otat aikaa ittelles ja mietit mitä haluat ihan rauhassa. :)
    Jaksuja sulle!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa