no jee...

klo 11.35
Mun lempifarkut ei mahu enää mun päälle. Reisist jäi kiinni. Eilen illal oli taas vaikee nukahtaa. Mä sit aloin suunnittelee et kui karkaan jos joku yrittää laittaa mut pakkohoitoon. Iha toimivia suunnitelmia ne oli. Enkä aio lopettaa viiltelyä ennenku saan tikit.

klo 20.05
Tänää oli ajotunti. Meni iha hyvin. Piti ajaa motaril mut en halunnukkaa. Huomen ajan. Jännittää vähän, mut uskon et pystyn siihe. Ja käytii tänää varaa mulle ajokoe aika. Se on 9.7.

Sit mul oli aika psykologille. Puhuttii mun tosi pahasta olosta. Jopa osastosta. Lupasin et harkitsen sitä. Mut en uskalla. Siis kyllä mä vähän haluisin sinne, mut en uskalla mennä sinne ilman pakkohoitosopimusta. En uskalla koska tuntuu ettei mua uskota/uskottu sillo viimeks. Enkä kehtaa sanoa et pelkään et satutan itteeni, koska mä haluan satuttaa itteeni. Mä haluan sairaalakuntoon. Mä haluan tikkejä. Katoin äske leffaa ja siin sanottii et joku oli onnettomuudes ja oli kuukauden sairaalas ja sit tuli ajatus "kunpa se kävis mulle".

Ja vaikka mä näytän hymyilevän se on siks koska mulla on muuta mielessä. Esim katon leffaa tai pelaan tai kuuntelen musaa ja juttelen iskän kanssa. Mulla on hetken ok olo. Sitten kun mulla on taas aikaa miettiä omia asioita niin paha olo tulee.

Ja onko teillä ahdistus mennyt fyysiseksi ?

Kommentit

  1. Onko sulle määrätty mitään tohon ahdistukseen, esim ketipinor 25mg? Mulla meni ahdistus usein fyysiseksi. Henkeä ei meinannu saada, oksetti/oksensin, hikeä pukkas jne. Mulle määrättiin tarvittavat, jonka jälkeen oon sietäny ahdistusta enempi enkä enää edes pahemmin tarvitse tarvittaviani -mut ne on hyvä olla olemassa.

    Jaksuja sulle kamalasti!

    -IV

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla oli määrätty se 25mg ahdistuksee sillo ku mul oli 50mg aamul eli kaks 25mg tablettii mut nyt en tiedä ku se 50mg vaihdettii 100mg:he.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa