Puhelu

Laitoin eilen sähköpostia mun psykologille. Kopsasin sille kohan eilisestä blogitekstistä, sen missä puhuin osasto asiasta. Se sit soitti mulle tänää. Puhuttii sit osastosta ja kyl mä aiemmin tiesin et aikuisil on tiukemmat kriteerit pakkohoito sopimuksee ja mä en nyt täytä niitä kriteereitä. Joten jos mulle tulee tosi paha olo nii sit lääkärin kautta osastolle. En kuitenkaa viitti mennä. Mut sanoin mun psykologille et jos mul on niin paha olo et kiipeen katolle nii sit suostun menee osastolle.

R ja mä ollaan nyt siis tauol ja me sovittii et se poistaa mut mesest viikoks jotta nähää et pärjäänkö ilman häntä. Jos en pärjää ja luulen että ero on tulossa niin sit luultavasti erotaan nyt. Mut jos pärjään nii sit jatketaa. Jos siis saan mietittyy. Ja tää saattaa kuullostaa oudolt mut siis jos en pärjää ilman R'ää ja nyt pitää erota, se on siksi, koska en halua, että opinnot keskeytyy eron takia. Mutta jos pärjään, niin saattaisin pärjätä jos erotaan kesken kouluvuoden. Mä siis ehdotin tätä "viikko täysin ilman toista" juttua, koska haluan nähdä että pärjäänkö.

Huomenna tulee se crosstrainer ♥ Aion käyttää sitä joka päivä. Ja yritän käydä lenkillä. En enää aatellu välittää syömisistä. Siis en tietenkää mee hesee tms mut siis aion keskittää ajatukset siihen liikuntaan. 


Edit 23.40
Tauko loppu. Kyllä mä R'ää rakastan. En haluu elää ilman häntä.

Kommentit

  1. Kiva kuulla et tauko on ohi ja palaatte yhteen! :)

    Mä olen ollu kolme kertaa aikuisten osastolla. Kaikkina kertoina menny vapaaehtoisesti, koska en halua pakkohoitoon. 2 kertaa lääkäri on antanu vaihtoehdot: joko suostut tai meet pakolla. Oon sit menny vapaaehtoisesti. Toisella kerralla lähdinkin osastolta pois vuorokauden kuluttua kun psykoosi helpotti pahimmasta. Aikuisosastolle ei oo helppo päästä pakkohoitoon, joten jos susta tuntuu et tarviit osastohoitoa ni hae sinne oma-aloitteisesti. Se on mun vinkki! :)

    -IV

    VastaaPoista
  2. onnee teille <3 kuulutte yhteen (:

    VastaaPoista
  3. Hei! Voisitko otsikoida sun merkinnät, jotta pääsen näkemään ne kommentit. Jotenkin tää tökkii, enkä pääse lukee niitä kommentteja jotka on kirjotettu. Jollei niitä tekstejä oo otsikoitu. En tajuu miks tää ei nyt yhtäkkiä näytä mulle mitään :(

    -IV

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa