Day 0

Kirjotan tätä postausta pitkin päivää ja julkasen tän sit illalla.

klo 9.17
Sossut tulee käymää klo 10. Iskä siivoo hulluna. Mut potkaistiin just ulos pro ana chatista. On nälkä vähän mut oon pystyny vastustamaan sitä. Uskon et pystyn tähän.

klo 11:23
Alotan ton ABC:n huomen. Tänää yritän saada noi karkit pois. Sossut kävi. En oikee ymmärtäny ton käynnin pointtia. En syöny kaikkii karkkei. Annoin loput iskälle ja äidille.

klo 13:36
Ostin tummia lautasia ja nutrilettt keittoja.

klo 19:19
Kävin kosmetologilla. Tulin just kotii. Haluun viiltää jalan auki. Haluun tikkejä...


klo 22:15
Vaikein olo on menny ohi. Siis paha olo on menny ohi mut silti haluun viiltää jalan auki ja silpoo sen.

klo 22:55
Löysin hyvän suonen minkä viillän auki. 

Kommentit

  1. Toivon todella ettet mennyt mitään suonia viiltämää, tai itseäsi muutenkaan. Sä et oo ansainnu sitä pahaa, eikä se paha olo helpotu kuitenkaan viiltämällä. Voisikohan sossujen käynti jotenkin olla kytköksissä sun sairaala jaksoihin? Aika moni nuori, joka on paljon/pitkään joutuu/pääsee sossujen seurantaan. Mullakin oli yks kerta vaan, kun piti mennä juttelemaan jostain sossulaan. Olin silloin nuoriso-osastolla kuusi vuotta sitten.

    Voimia sulle paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se sossujen käynti kuulemma liitty siihe et vaihtu työntekijä siel. tapaamises oli mukana se vanha ja se uus työntekijä. ollaa oltu sossujen kans tekemisis jo pari vuotta ku sillo mietittii et onks mulle paras vaihtoehto asuu kotona. tms

      Poista
  2. Ja se anonyymi olin taas minä IV :)

    VastaaPoista
  3. Mua pelottaa lukea näitä, meillä on niin samanlaisia ajatuksia. Pelottaa että jos viillät liian syvään joskus, että toi vie susta vallan kokonaan.
    En halua menettää♥

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa