Day 2

Klo 16.33
Istutaa äidin kans junas. Ollaa oltu reilut 2 tuntii Kampis shoppailemas. Äitin piti tulla vain mukaa kun mä etin korsettia. Mä löysin aivan ihanan korsetin. Ja äitiki löysi mekon ja alushameen vaik luulin ettei äiti pitäis siit kaupast (cybershop) :P. On ollu mukava päivä.

Mulla siis oli lääkärille aika mun isovarpaan takii. Luulin et se lääkäri vaa kattoo sitä varvasta ja sit päättää et tehäänkö toimenpide (leikataan osa varpaan kynnestä pois). Mutta kun menin ilmoittautuu nii se hoitaja sano "mene istuu hetkeksi. Kutsun sut kohta toimenpiteesee". Olin iha ihmeissäni. Ja sitku se ihmetys oli ohi nii alko pieni paniikki nousta. Sillä nyt olin yksin ja viimeks äiti oli mun mukana.
Hetken sit istuin odottamas ja laitoin äidille viestii "se toimenpide on nyt". Sit se hoitaja tuli pyytää mut sinne. Se pyysi mut iha nimeltä, mikä oli outoo mut kai se ny mut tunnistaa tän sinisen tukan kans ja näitten lävärien ja ehkä se tunnisti mut iskän kautta tms. Kuitenki menin sit sinne toimenpide huoneesee. Se tais olla sama huone mis se viimeks tehtii.
Taas kerran puuduts oli se pahin kohta. Nyt onneks ne tökkäs sen puudutuksen vaa kahtee kohtaa. Se hoitaja oli tosi mukava ja se rauhoitteli mua sil välil ku se lääkäri leikkas sen palan tosta kynnestä. Sit siihe laitettii jotai ainetta (sen nimi tais olla fenoli) jonka pitäs estää sen kynnen kasvaminen siitä kohtaa. Eli ne kavensi sitä kynttä.

Kommentit

  1. Kiva et korsetti löytyi. :) Ja ihan kivahan se on tuo operaatio saada pois alta. Toivottavasti ei kasva enää enempää sitten. Puudutus varmaan on tosi ikävä juttu. Jaksuja sulle!

    -IV

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa