Day 3 -> Day 0

klo 22:58
Tänää en oo ehtiny kirjottaa aiemmin vaik olis ollu asiaa.

Tänää mul oli aamulla hammaslääkäri aika. Taas. Täl kertaa se vaa ei menny nii hyvin ku viimeks. Eka se  tarkisti onko reikii ja löytyhän sieltä. 7 paikattavaa... Ja nyt puudutus tuntu sattuvan enemmän.. Se paikkas kolme reikää tänää, vasemmalta ylhäältä. Se ei oo mukavaa ku pää joutuu olee paljo alempana kuin sillo ku paikataa alarivin hampaita. Mulle laitettii semmone tuki mikä pitää suun tarpeeks auki ja se vähän sattu ku suu oli niin auki.
   Sen hammaslääkärin jälkee kävelin kotii. Oli vaikee matka. Sisällä kävi taistelu siitä että menenkö ostaa teriä vai en. En menny.

Mulla oli aika psykologille sit iltapäiväl. Sitä ennen käytii mäkkäris ku mulla oli nälkä. Olin kyl jo aiemmin päättäny etten tänää laske kaloreita, et tänää on se yks päivä viikossa millo en laske kaloreita. Ja muutan sitä ABC-dieettii vähän, enemmän omanlaisekseni. Tai siis. Otan siitä vaa kalori rajan ittelleni ja noudatan sitä joka päivä. Eli siis syön joka päivä 500kcal, paitsi kerran viikossa en laske kaloreita. Yritän olla syömättä karkkia ja juomatta limua.

Huomenna on ne iskän serkun häät. Mulla on kaikki valmiina. Mekko valmiina, korsetti valmiina, pitsi hansikkaat valmiina, meikki tiedossa. Ainoo mitä huomen täytyy tehä on nauttia häistä, sitten kun sinne päästään. Joku kyl saattaa kattoo mun kenkii et miks hitos mul on varvastossut. Mut ne on siistit varvastossut. Ja en voi käyttää muita kenkii just nyt tän varpaan takia.

Mul meni varmaa yhteensä melkee tunti ku meikkasin, poistin meikin, meikkasin uusiks, jne.. Kun yritin päättää miten meikkaan huomenna. En oikee tienny ite nii onneks  L autto. Kiitos!


Eli huomenna alotan sen 500kcal rajotuksen/"dieetin". En oikee tiiä miksikä mun sitä pitäisi kutsua. Sanon vaa et laihdutan. Ja mun on pakko alkaa liikkuu enemmän  !!!!!

Kommentit

  1. hienoa että pystyit jättämään terät ostamatta! olen ylpeä sinusta rakas kummityttöni <3 nauti juhlista, olet kaunis ja ihana :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa