unohtu

Ku vietin koko päivän kotona kipeenä nii unohdin että mulla olis ollu aika psykologille. Se sit soitti mulle ja puhuttii puhelimes. Kerroin et viiltely on lisääntyny. Se pyysi miettimään mitä mä saan viiltelystä ja aattelin et voisin kertoo myös tänne. Siis kerron syitä ja miksi teen sitä ja mitä saan siitä.
  • Saan tuntea kipua
  • Saan nähdä verta
  • Saan satuttaa itseeni
  • Saan purkaa vihaa ja ahdistusta
  • Tunnen et oon elossa
  • Et olis jotai tekemistä
  • Jos vaikka saisin tikkejä
  • Oon koukussa
  • Koska haluun tehä sitä
  • Se on kivaa
Joo se on sekava lista.

Ja mulle on turha suuttua siksi että  viiltelen. Kukaan ei voi pakottaa mua lopettamaan. Ainoo joka saisi mut lopettamaan on minä itse ja mä en halua lopettaa. Mua ei haittaa vaik tää menis itteni silpomiseks (mun psykologi joskus sano et saattaa lopussa mennä silpomikseks). Joo oon outo. Mitä sitte.

Mulla on tyhjä ja epätodellinen olo enkä välitä vaik tekisin ittelleni jotai.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa