16.45

Ny on naama paljastettu. Kuva on otettu eilen. Eilen kävin myös kampaajalla (R'n äidillä). Tarkotus oli vaalentaa ja se tehtiinki tai värin poisto. R'n äiti olis halunnu tehä viel jotai noille hiuksille ku se ei tykänny miltä ne hiukset näytti mut mä tykkäsin joten en antanu tehä mitää, paitsi leikata ihan vähän niinku ohentaa/ottaa kuivii päit pois. Ens kerral ku meen sinne kampaajalle nii mul vaalennetaa ja sit värjätää siniseks jos on tarpeeks vaalee väri. Saan siin ihanat siniset hiukset taka♥. Tuskin kuitenkaan vaihdan nimimerkkiä. Tää on ihan hyvä. 

Ja kuvassa on mun panda pipo/hattu. Oon rakastunu siihe, mut en tiiä pidetääks mua outona ku pidän sitä. Tänää koulus ku olin nii yks poikaporukka meni ohi ja sit yht äkkii ne alko nauraa. Pelkään et ne nauro mulle. Se tuntu pahalt. Ja mua ahdisti jo muutenki. Menin tunnille takas, mut en pystyny olee siel ku ahdisti niin paljon. Menin terkkarin luo ja se anto mulle tän päivän "sairaslomaa". Mä oikeesti yritän kestää ahdistusta ja pysyä koulussa, mut tänää ei pystyny, ku eilen oli rankka päivä. En ala tääl selittelee mitä tapahtu, mut se järkytti mua vähän tai siis mä ainaki pelästyin tosi paljon.

Nyt yritän levätä tai ees olla rauhassa. Hetken pääst lähen kuntonyrkkeilyy. Tilaan siel yhteistilauksessa nyrkkeilyhanskat. Oon vähän huijannu, ku lupasin faces et teen joka ilta niin monta punnerrusta ja niin monta vatsalihas liikettä kuin siitä statuksesta tykätään, tällä hetkellä luku on 9. En oo tehny, mut aion täst päiväst eteenpäin tehä tai ainaki yrittää.

Ainii, tilattii iskän kans liput Sami Hedberg:n keikalle. R'n ja Onskun pitäis kans tulla mukaa. En oo kuitenkaa sata varma tuleeko ne. Mut liput on tilattu ja maksettu. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa