my phone, oh my phone, i miss you so much

Minä hyvin viisas ihminen menin laittamaan mun kännykkää pääsy koodin ja tein jotai samalla kun laitoin sen ja tadaa laitoin sen väärin, kaksi kertaa. Eli nyt en tiedä mikä se koodi on. Vein sen dna kauppaa (siihe mist ostin sen) ja ne ei osannu tehä sille mitää joten se lähetettii huoltoo. Siis se lähetettii huoltoo lauantaina. Oon joutunu olee ilman puhelinta lauantaista maanantai iltapäivään ja se oli kamalaa. Mut nyt on kamalammat vieroitusoireet siitä mun omasta puhelimesta (iPhone), koska siellä on mun musiikit, kalenteritapahtumat, ohjelmat/pelit ja kaikki. Nyt onneks sain kuitenki R'n äidin kännykän lainaa. Se on erilainen, mutta sentää saan kavereihin yhteyttä, paitsi et kaikkien uusien kavereiden numerot, mm Artun ja Onskun numerot ei oo siellä, koska ne ei ollu tallentunu simkortille.

Olin taas kuntonyrkkeilyssä. Oli rankkaa, mutta niin ihanaa samaan aikaan.

Tänää ei oo tullu rangaistusta. Pystyin olee ilman karkkia/hese-/mäkkiruokaa.

Huomenna meen kampaajalle (R'n äidille) ja vaalennan hiukset. Vaalennan blondiks vaik se veis pari kertaa, sit annan oman värin kasvaa ja sit värjään taas siniseks.

Kaipaan näit 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa