Itkuu

Itkuinen päivä taas takana. Kaks kertaa kävin vessassa itkemässä. Eka tuli paha olo riidasta. Sit tuli paha olo ku kuulin et ehkä joutuisin olee hetken yksin ku onskul ja artul on paljon kavereita jotka haluis nähä ne nii alko ahdistaa. Hävetti kertoo niille et en sittenkää haluu/pysty menee sinne traconii.

Kun sain sanottuu sen nii sit vaa itkin ja olin menossa vessaa itkee mut onsku tuli perässä ja jäätii sit "juttelee"(minä itkin ja itkin ja me vähän puhuttii) sosiaalitilaan. En saanu itkua lopetettua. Mua hävettää tosi paljo ku onsku oli käyttäny niin paljon aikaa siihen mun asuun. Huomenna vien sille rahaa joka kattaa kulut ja on myös vaivanpalkkana.

On täs päiväs jotai ollu hyvääki. Käytii R'n kanssa uimassa ja se oli kivaa. Paitsi näytin et olisin ollu raskaana. Bikineis näytti niin paljo et olisin ollu raskaana et piti lainata äidin kaapista kokouikkareita.

Oon ollu tosi väsyny nyt pitkään joten meen nyt (22.00) nukkuu. Suljin koneen jo klo 21. Tää on hyvin epätavallista mulle mut mun on pakko nukkuu enemmän.

Jos haluatte jonkun erikoispostauksen niin kertokaa! Haluisin tehdä jonkun erikoispostauksen, mut en tiiä millaisen.

Ja anteeks mun kaikists tyhmistä tekemisistä. Ja kiitos kaikesta tuesta mitä ootte antanut.

Kommentit

  1. Päihteet. Puolesta/vastaan.
    Mitä oot kokeillu. Millasta oli jne.

    -IV

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa