scared

Iskä on yövuorossa ja mä oon yksin kotona. Pelottaa ja ahdistaa. Ainaki saan harjotusta siihen et miltä tuntuu asuu yksin. Äiti sano et sen mun omaan kotiin muuttamisen vois peruuttaa viel. Mut en kehtaa tai halua ku on nii paljo tavaraa ostettu jo, mm. tv ja ruokapyötä+tuolit.

Oikeesti mua pelottaa tosi paljo. Miten pärjään. Raha asiat. Samalla alueella asuvat kaksi hieman "hullua" miestä. Se että asunto on maantasalla. Tyylii kaikki muuttoon liittyvät asiat pelottaa. Yhes kohtaa ei pelottanu ku suunniteltii R'n kans et se muuttais mun kans heti siihe, mut päädyttii siihe päätöksee et mä muutan eka yksin. Ehkä myöhemmin R muuttaa sinne.

Äsken oli semmone ajatus et kunpa sais jollakin juomalla tms pään nii sekasin etten tunne kättä tai en älyy miten kovaa painan nii sit saisin tikkejä taas.

Koulussa käyminen alkaa käydä rankemmaks. Kyl jaksan hetken vielä, mut en tiiä jaksanko pitkään, jos koko ajan menee rankemmaks. Stressi on kauheeta. Suurin osa stressistä kyl tuli siitä ompelutarvikelaskusta. Olin rahavastaava siinä. Siis keräsin rahat ja kävin maksamassa pankissa käteisellä sen laskun, ku olin pyytäny et rahat tuodaa käteisel. Se oli kamala tunne ku laskin rahoja ja huomasin et rahaa puuttuu. Ja ku pyysin et kaikki ottais listan esii mis lukee et mitä ne on tilannu tai jos ei ollu listaa nii ottais tilatut tavarat pöydälle. Tuntu et jotkut oli vihaisii ku pyysin. Emt. Tuntuu et monet mun luokast ei pidä musta. En sano et asia olis niin. Sanon vaa et siltä musta tuntuu.

Ja nyt taas kerran on paha olo. Ja tyhjä olo. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa