yesterday and today + edit: klo 20.05 + edit: klo 22.11

Eilen oli siis mun ja R'n vuosipäivä :) Ollaa oltu kokonainen vuosi yhes. Vaikee uskoa. En vieläkään oikeastaan ymmärrä miten oon löytäny näin ihanan poikaystävän.



Vuosipäivienhän pitäisi olla pelkkää iloa ja positiivisuutta. Ei mulla kuitenkaa koko päivä ollu sellasta. Mä olin alle tunnin koulussa, ku alko ahistaa. S ei tullu kouluun ollenkaa ja tuntu et V ei enää haluis olla mun kaveri. Ahdisti tosi paljon. Pyysin lupaa lähtee ku iskä ei suostunu tulee hakee. Me oltais menty tutustuu joillekki koulutusaloille. Sit ku kysyttii sopiiks et mä meen jonku muun ryhmän kaa ku muuten olisin kai menny yksin nii sanoin et "en mee. mä meen kotii". Ope pyysi mut sit käytävää. En oikee muista mitä selitin siin mut jotai siit et V vihaa mua. En olis halunnu itkee mut pari kyyneltä tuli. Lähin sit kotii.  Loppu päiväst kuitenki selvis et V pysyy must vähän kauempana koska hän haluaa parantua jos siis ymmärsin asian oikein.
Olin koko päivän koneella. Siis siihen asti et R pääsi koulusta. Menin sit R'lle. Vietin illan siellä. Oli mukavaa.

Tänäänkään ei ollut mikään maailman paras päivä. Itseasiassa hammaslääkärin takia tää päivä saattaa jopa olla pahempi kuin eilinen, mikä ei loppujen lopuksi ollutkaan hirveän paha päivä. Joo siis kävin hammaslääkärissä ja sieltä löyty 10 paikattavaa reikää ja 16 alkavaa reikää.. P*rkele! Ei oikeesti. Mä inhosin ku vuos sitte mulla paikattii kolme reikää hampaissa ja nyt mulla on 10 paikattavaa reikää. Ei h*lvetti... Mä olin jo vähän peloissani ku menin tonne nii mietin vaa kui paniikissa oon sit ku pitää mennä sinne porattavaks. Mut siis reikien paljous saattaa johtuu siit etten oo juonu maitoo tyylii seiskan jälkee. Ja siit on tyylii 3-4 vuotta...

Mä oon tänäänki ollu koko päivän koneella siitä lähtien ku tulin kotii. Oon pelannu yhen matsin lol'ii. Oon iha koukussa siihe. Eilen pelasin viis matsii ja sitä edeltävänä päivänä 7 matsii. Sen pelin nimi siis on League of Legends (http://fi.wikipedia.org/wiki/League_of_Legends). Tiiän et joittenki mielest se on iha v*tun p*ska peli mut mä tykkään siit. Ja kuten sanoin oon iha koukussa siihe vaik en oo ees hyvä siinä. Löysin tän pelin R'n ja N'n kautta. Enemmänki R'n koska se on pelannu kyseistä peliä niin kaua ku oon tuntenu sen. Oon aiemminki aatellu et aloittaisin sen pelaamisen mut mul oli kannettava joten en viittiny lataa siihe ja sit unohdin sen hetkeks, mut koulus sit N läpäl sano "1v1? oke koulun jälkee nähää" mitkä molemmat kuuluu sen "hokemisiin" mitä se hokee koulussa. Sit menin kattoo netist tietoo miten sitä pelataa ja et millanen se oikeesti on ja sit samana iltana latasin tän pelin koneelle ja testasin ekan kerran. Ja siit on tyylii ny kaks viikkoo. Ja oon vieläki koukussa. Iskä kuitenkaa ei tykkää täst ku niit matsei ei voi lopettaa kesken nii nyt käytän "kohta" sanaa paljon enemmä ku ennen :P.

Ja tänää taas kerran salille ♥. Tykkään tosi paljo käydä siel. Siit vaa tulee hyvä olo ku näkee kui monta kalorii kuluttaa, vaikka se oliski vain 100kcal, mut silti oon ylpee ittestäni. Iskä sano et mä taidan nauttii ku saan liikkuu ja niin se on. Mä vaa en jaksa lähtee lenkille tai mitää sellast mut tuol salil on ihana käydä. Varsinki R'n kanssa.

edit: klo 20.05:
En mennykkää salille ku tuli paha olo. Iskä kyl heitti mut R'lle mut siel sit tuli niin paha olo etten enää halunnu mennä salille pahentaa sitä. Siis se oli fyysinen paha olo. Ei henkinen. Ei ahdistusta, tällä kertaa. Tai no ehkä vähän. Ku viimeks siel oli kaks tyttöö, jotka tuijotti mua ja naureskeli. Se sattu. Ei ne ees pakolta mulle nauranu. Niil ei ees ollu kunnon liikka vaatteit vaan legginssit ja t-paidat ja meikit päässä. Ite en ikinä menis meikkien kans salille ku sielhän kuuluu hikoilla. Eikä mun mielest legginssit kuulu kuntosali pukeutumiseen.

Nyt on taas paha olo. Henkisesti tällä kertaa. Haluisin olla laihempi. Haluisin olla laiha. Haluisin olla pieni. Haluisin painaa 42,8kg vain siksi koska S painaa sen verran. Voi kumpa voisin olla yhtä pieni keijukainen kuin hän.

edit: klo 22.11
Mua pelottaa. Mua pelottaa mennä huomenna kouluun. Me mentäis kai tutustuu johonki hotelliin ja sen ammatteihi. Mua pelottaa et mulle nauretaa. Mua pelottaa et jään yksin. Ja vielä se hoitoneuvottelu. Sekin pelottaa. Just nyt kaikki pelottaa. Varsinki se kuinka suunnittelin kuinka seuraavan kerran viillän kunnolla, kyynärpäästä ranteeseen, syvä ja pitkä haava, se kuinka toivon näkeväni luun...

Kommentit

  1. Hui ku on monta reikää. :o mut en sit tiiä onko ne tullu maidon juomisen lopettamisen takia, meinaa itekkin lopetin maidon juomisen 7 luokalla, eikä mulla oo ollu reikiä sen jälkeen. En tarkota kommenttia mitenkään pahalla.
    Mutta tsemppiä ihan hirmuisesti jatkoon. Ja onnea vuosipäivän johdosta, tommosia miehiä ei kannata päästää menemään <3

    VastaaPoista
  2. älä pliis viillä ranteesta kyynärpäähän :( sillon joudut suoraan ruumishuoneelle. Lopeta myös muutenki viiltely. Tiiän et se ei oo helppoo mut mulle laitettii just 3-5 viikkoo sitte 16 tikkiä mun vasempaan käteen viiltelyn takia, siinä vaiheessa soitettii lääkäristä jo sossuille ja nyt joudunki käymää psykiatrilla. Eli älä jooko päästä ittees sellaseen tilanteeseen :(
    Löysin tän blogin just äske ja alan nyt lukijaks :)

    VastaaPoista
  3. Vastaus anonyymille:
    Kiitos kommentista. Oon joo huomannu et viiltelyn lopettaminen on vaikeeta. En usko et pystyn viiltää ranteest kyynärpäähän mut oli vaa semmonen olo et haluisin. Mä oon jo kuitenki käyny psykologil jo kolme vuotta nii ei oo välii jos sossuille soitetaa. Ja kiitos ku alat lukijaks ja tervetuloa :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa