Nyt se loppuu

Nyt se paketti jäätelöiden syöminen loppuu. En enää haluu syödä niit ku niit on tullu syötyy nii paljo... Tai siis sitä yhtä makuu. Olis kiva jos nyt kävis samanlailla ku kaks vuotta sitte ku sillonki söin tosi paljon pakettijätskii (enemmä ku ny) ja sit ku lopetin nii laihduin 10 kiloo. Kai mä vähän vähensin syömistäkin ja mun maha pieneni. Kunpa osaisin tehä sen kans nyt. Mut jotenki en usko et pystyn.

Siis mun pitäis lopettaa hese ja mäkki ruuan syöminen mut ku ne(kin) on nii hyvii... On vaikeeta pysyy poissa sielt. Siis ku jos vaik mennää leffaa nii yleensä käydää syömäs tai ku oon kavereiden kans kaupungil nii sillonki mennää syömää. Esim huomenki.
 Me mennää S'n kans kattoo toi "Tartunta" -leffa ja sitä ennen mennää hesee. Vähän kaduttaa ku menin ehdottaa sitä mut se vois olla mun viimenen hese ateria. Kunpa pystyisin tähän.
Vois ottaa taas ton kumilenkki jutun käyttöö. Sen et aina ku tekee mieli jotai hyvää nii napsauttaa kumilenkil itteensä. Esim mä laitan sen ranteesee ja sitku tekee mieli jotai hyvää nii vedän sen kauemmas ranteesta ja sit päästän irti ja se napsahtaa aikas kovaa siihe ranteesee. Ja se sattuu, mut se autto yhes kohtaa. Ja sen avulla pysyy hyvin hereillä.

Tänään kävi ihmeellinen juttu. Yleensä kun mä riitelen nii mä suutun tosi paljon ja ehkä itken jos esim R'n kans riitelen. Mut tänää ei käyny nii. Meil oli pieni riita ja mä pysyin ihan rauhallisena, vähän vittuilin mut en suuttunu tai itkeny. Vast riidan jälkee ku R sano et oon kaunis nii sit itkin. En oikee ymmärrä miten en suuttunu siin riidan aikana. Kyl se oli normaalii et itkin ku R sano et oon kaunis mut se etten suuttunu tai itkeny riidan aikana nii se ei ollu normii. Outo juttu..

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa