kerranki oon ylpee ittestäni

Nyt oon oikeesti ylpee ittestäni. Ei pakolt oo iso juttu jollekki muulle mut mulle on.
Mä siis pääsin sen crosstrainerin 20 min fat burn ohjelman läpi. Ennen en oo päässy. Nyt kuitenki jaksoin sen läpi. Kävi se pulssi siel 194 asti mut ei sil välii. Pääsin sen läpi :). Ja sitä ennen olin polkenu kuntopyöräl vartin. Kulutin siin pyöräl n. 77kcal ja sil crosstrainerin fat burn ohjelmal n. 162 kcal eli yhteensä 239 kcal. Siitäki oon ylpee :).
Sori tämmönen ihme postaus mut oli pakko kertoo :)

Nii ja muistakaa et kysymyksii saa laittaa tulee koska aion tehä sen kysymyspostauksen. Julkaisen sittenku niit kysymyksii on tullu tarpeeks.

Kommentit

  1. Muistappa että urheilussa ei ole tärkeintä se kalorien seuraaminen, vaan se hyvä fiilis mikä siitä tulee! Tsemppiä sulle ja urheiluintoa :-) Älä seuraa liikaa kaloreita..

    VastaaPoista
  2. vastaus anonyymille:
    se on aivan mahtava tunne ku lähtee salilta. mä rakastan sitä tunnetta. en mä niitä kaloreita oikeesti sillee laske joka päivä,. oon liian laiska siihe. ne kalorit mitä kulutan muistuttaa vaa siit et oon liikkunu.

    VastaaPoista
  3. Kiitos:) Mä en tiedä mistä se pelko tulee, että pian mut jätetään, kun ei oo kukaan sanonu mitään siihen liittyvää.
    Voimia:)

    VastaaPoista
  4. Miten on tanssit menneet? Oletko saanut sieltä innostusta elämään? Joko olet pukua ym miettinyt :) voimia täältä!

    VastaaPoista
  5. vastaus anonyymille.
    tanssit on menny iha hyvin. kai vois sanoo et oon saanu sielt innostusta elämää. se on ainaki yks syy lisää miks en haluis viillellä. mul on jo puku ja se on ihana :).
    kiitos kommentista :)

    VastaaPoista
  6. Haluaisin esittää kysymyksen siihen sun kysymyspostaukseen :) anteeks jos on liika henkilökohtanen D: mutta minkä ikäsenä aloitin viiltelyn ja mistä sait ajatuksen sen aloittamiseen?

    VastaaPoista
  7. vastaus anonyymille:
    kiitos kysymyksestä. ei ole liian henk kohtainen, sillä edellisessä kysymyspostauksessa vastasin samankaltaiseen kysymykseen, mutta koska se ei ole täysin samanlainen kysymys vastaan kysymääsi kysymykseen.

    VastaaPoista
  8. ilta ketipinor on et saan nukuttuu ku en muuten nuku pahemmin... miks sulla?

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa