Tota joo...

No siis tää päivä ei menny ihan putkee...

Koulus mun päätä särki tosi paljon joten ajattelinpa ottaa kolme ibumax 600mg tablettii.. Kysyin sit yhelt vierailevalt opelt et käyks siit mtn jos ottaa sen verran niit. Se mun oma ope oli siin vieres. Ne sano et on se aikamoinen yliannostus mä vaa sit sanoin okei. Ku olin lähössä se vieraileva ope kysy et otinks mä niit ja mä sanoin joo ja lähin. Hetken päästä seuraavan tunnin alus ope tuli sit pyytää mua käytävää ja sit se mun ryhmän ohjaaja soitti terkkarille ja jotai. Ei siit mtn vakavaa tullu. Ei vaa kuulemma oo hyväks maksalle ja mun piti seurata oloo. Tai jos ei mun nii jonku tyypin. En ollu kauaa enää koulussa sen jälkee. Iskä tuli hakee.

   Me mentii sit ettii mulle työssäoppimispaikkaa. Kävin kysymäs Seppäläst, H&M'st, KappAhlt's ja  jostai pienemmäst vaatekaupas. Kaikissa oli jo joku harjoittelija paitsi H&M's ne ei ota hatrjoittelijoit sinne. Käyn huomen käyn kysymäs viel parist vaatekaupast ja sit jos ei sieltkää löydy nii meen kysyy jos kangaskaupas olis paikkoi.

   Vituttaa vähän ku iskä vei mun terät eilen pois. Se tuli kattoo illal mua ku se oli lukenu ton edellisen postauksen ja se tietty löysi mut viiltelemästä.... Se pakotti kertomaan mis loput oli ja vei ne kaikki pois. Sillon vitutti paljon enemmän, kyllä nytkin vähän mut kyl se oli iha hyvä juttu et se vei ne ennen ku ehin tekemää mitää tosi pahaa jälkee.
    Mut mahasta ei enää tuu ehjän näköistä... Pilasin sen ttoissa iltana. Ainoo mikä on ilman jälkiä/arpia on vasen reisi+molemmat sääret ja pohkeet. Oon jo pilannu mun kädet, oikeen reiden ja mahan näillä jäljillä ja arvilla. En ehkä vielä kadu sitä, mutta kyllä sitten joskus...

Aattelin muuten tehä pitkästä aikaa kysymyspostauksen. Jos siis jokin kiinnostaa niin kysykää ! Vastaan kaikkiin kysymyksiin.

Kommentit

  1. mullakin kummatkin reidet, kummatkin kädet ja maha piloilla. En oo muuten ennen kuullut muista jotka viiltelis mahaa itteni lisäks.
    Voimia <3

    VastaaPoista
  2. anteeks kun mäkään en osaa ikinä oikeen kommentoida, luen myös aina :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa