Mikä olo? - En tiedä...

Tultii just kotii. Käytii kattomas näytelmää.. Oli aika tylsä. Yritin houkutella R'ää mukaan mut ei se halunnu. Ymmärrän kyl. Tuli se kuitenkin mun iskän näytelmää kattoo mut ei se tätä halunnu tulla kattoo ku ei siin ollu ketää ketä se olis tuntenu (?) vaik se oli sen kotipaikan harrastajateatterijuttu...(En haluu loukata mitenkään Anteeks jos loukkasin. ) Ku tultii niitten talon ohi nii huomasin et R'n kaverin mönkijä oli siin pihas. Arvasin et se on sie yötä ku mä lähin sielt tänää aamul. Olisin luullu et R olis maininnu siit mut ei se kai halunnu. Ei se sillee haittaa mut tuli vaa olo et se olis halunnu salata sen. Tuskin se juttu nii on. Oon vaa vainoharhainen jos se ees on oikee sana. En tiiä.. Ja nyt on yksinäinen olo. En pidä siit...
  Äiti tuli kans kattoo sitä näytelmää sen yhen kaverin kans. Se sen kaveri on ohjaajana kesäteatteri näytelmäs mis äiti on mukana. Jossa mäkin nyt oon mukana. Se äidin kaveri ohjaaja on nyt P, (koska sen nimi alkaa sillä kirjaimella). P sano sit et mun naama pitää tyhjentää raudasta ku ei 50-luvul ollu läväreit... Ja äiti sano sille et mun on sit pakko käyttää pitkähihaista paitaa ja sit se näytti sille mun arvet siin kädes.. Pikkasen vitutti. En jaksanu kuitenkaa olla vittuuntunu vaan naureskelin mukana. Nyt kuitenki kaikki on ihanasta kasaantunu ja on "ihana" olo..
 Me tilattii iskän kans pitsa tänää.. Vitun iso perhe pitsa. Kaduttaa. Ku tunnen itteni jo muutenki liian isoks. Ehk en oo mut silti on paska olo. Sit ku oltii syöty se nii tuli olo et olisin vaa halunnu mennä oksentaa sen kaiken pois. Ällötti nii paljo. Ja hävetti...

Anteeksi kun valitan. ANTEEKSI !
Yritän olla tekemättä tästä mitää valitus blogia tms. Mut antakaa tää yks kerta anteeks. 

Koe viikko on lopussaan. Maanantaina on yks normi päivä ja sit tiistaina viel hissan koe ja sit se on ohi. Phew. Uskon et pääsen useimmista läpi. Mut silti pitäis viel uusii fyssa ja kemia. Millonkohan ne teen tai sit myöhemmin käyn uusimassa koko kurssin... Ei nyt kuitenkaa jaksa miettii..

Heip.

Kommentit

  1. siiis ihan veitselllä... ja osastolla lehtien niiteil :/ (säälittävä ku oon..)

    VastaaPoista
  2. voi kiitos paljon <3 muhunki voi luottaa aivan varmasti, ja jos haluat puhua tai ihan mitä vaan. mä kuuntelen (: älä viiltele.. ei me saatais.. ei se johda mihinkään.. huonontaa vain :(

    VastaaPoista
  3. on todellakin ollu samanlaista :( itseasias on koko aja.. se on joku rangaistus tuo viiltely mulle.. ja toisaalt se tuo vähäks aikaa mielihyvää-.. hitto :( haluan siitä eroon.. kuten tuosta oksentelusta.. nyt ei vaans aa viiltää! <3 pysytään vahvoina !

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa