Kylmiä väreitä.

Mä inhoon ku saan kylmii väreitä joistakin biiseistä. Äsken löysin taas yhden. Katy Perry'n E.T. Tosi paljon kylmii väreitä... Se on kyl hyvä biisi. En oo varma tuleeko kylmät väreet aina hyvästä biisistä vai ei. Ainakaan mä en pidä niistä kaikista biiseistä.


Ei sitten laiteta mekkoa oopperaan...



Ollaan koulun kans menos oopperaan tässä kuussa. Viimeks käytiin baletissa 9.12. Käytii kattoo Pähkinänsärkijä. Nyt mennää kattoo jtn tuhkimojuttuu emt.. Mutta siis viimeks laitoin mekon, semmosen pitkän, se yletty nilkkoihin asti. Mut nyt ku oon lihonu vähän niii en voikkaa laittaa mekkoo ku maha näkyis ja näyttäisin et olisin raskaana. Se vituttaa ku tuntuu et näyttäisin koko ajan et olisin raskaana... Kuitenki ei se haittaa. Ihan hyvä itseasiassa ettei tarvii laittaa mekkoo. Tunnen itteni itsevarmemmaks housut päällä. Siis laitan oopperaan jotkut siistit housut ja paidan.




Ainii. Se tuntematon numero juttu  selvis. Onneks. Se olis luultavasti jääny vaivaamaa muuten. Se oli posti tyypit ketkä olis tuonu tilatun koneen kotiinkuljetuksena, mutta kun en vastannu nii ne vei sen kai postii. En oo varma, mut kuitenki.

Kommentit

  1. se arpi tuli ku mulla oli marraskuussa polvileikkaus, tai mulla oli tossa polven yläpuolella sellanen luurustottuma, ylimäärästä luumassaa sellane 3cm x 3cm, joka aiheutti kipua, nii se leikattii pois ): ja toi arpi on tosiaan ~9cm pitkä..

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa