Aww..

Olin R'n luona koko pääsiäisen. Oli mukavaa. Tosi ihanaa itseasiassa, paitsi torstaina ku mulle tuli niin paha ahistus et lähin kotii. Menin kuitenki heti seuraavana päivänä takaisin. Muuten on ollu tosi mukavaa.
Me kasattiin tramppakin. Siis minä, R ja R'n isä. Ei se ollu vaikeeta. Paitsi eka kasattiin se runko sillee et jalat oli ylöspäin ja sit yritettii siitä kääntää se. Mut se oli vähän liian vaikeeta joten otettii pari osaa pois ja käännettii se helpommin. Sen jälkee ollaa käyty pomppimas siel monta kertaa. Eiks se oo jonkinlaista liikuntaa. Toivottavasti.

Tapasin R'n molemmat tädit tänää. Ja niitten perheet. Sen ensimmäisen (R'n isän siskon) mä tapasin päivällisellä R'n mummolassa, (mikä on onneks vain parin sadan metrin päässä). Hermoilin ekana, mut sit siel älysin et ei tarvii hermoilla ku on mukava perhe kaikilla. R'n isän siskon perheeseen kuului kaksi lasta ja hänen miehensä. Toinen lapsista oli kolme vuotias tyttö. Ihanan puhelias ja söpö. Ja se toinen oli pari kuukautta vanha poika vauva. Todella söpö kanssa. Ja niillä oli kolme koiraa. Mahdottoman söpöjä nekin. Patu, Redi ja Riki. Patu on iso koira ja Redi ja Riki oli pienempiä. Riki on R'n perheen entinen koira. Ne joutu antaa Rikin pois (R'n tädille) koska R'n siskosta tuli allerginen. Mietin vain miten heillä voi nyt olla akita.. En tiedä, mutta olen iloinen, että heillä on. Kuma(R'n perheen on niin söpö ja parantanut pahan mieleni monessa tilanteessa, vaikka se joskus onkin vähän villi.

Niin ja sen toisen tädin mä tapasin tänään. Ne tuli yllättäen käymään moottoripyörällä. Ja Kuma villiinty. Siis ku se niin paljon tykkää R'n tädistä (R'n äidin siskosta).

R'n parhaan kaverin vanhemmat piti tulla käymään, mutta mä ehin lähtee ennen ku ne tuli. Ku lähin nii ajoin mun tavallisen lenkin(n.40km) ja hoilasin koko matkan :P.

Mutta siinäpä pääsiäiskuulumisia.
Kertokaa tekin vähän :).


PS. Kreikan tunnit alko. Oli mukavaa. Ja on mukava ryhmä :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa