NYT...



Eli. Minulla diagnosoitiin vakava masennus vuonna 2007.
Yhtä ja ainoaa syytä kukaan ei keksinyt vaan siihen kuulemma on monia syitä.

Mulla on ollut hyviä ja huonoja vaiheita. Juuri nyt on menossa yksi niistä hyvistä.

Osastolla olen ollut pari kertaa. Viimeisin kerta oli elokuussa 2010, silloin olin siellä vain pari päivää.

Joo mulla on toinenkin blogi mihin kirjoitan kirjoittamiani biisejä, joita on juuri nyt 95.

Kirjoitan tätä blogia silloin kun siltä tuntuu. Joku saattaa ajatella, että kirjoittamani asiat ovat liian henkilökohtaisia, mutta yritän pitää ne sopivissa määrissä. Siis etteivät ne olisi liian henkilökohtaisia.

Nojuu. Siis tämä teksti, tämä ensimmäinen, on nyt tällainen eka juttu, joten seuraavassa tekstissä ehkä esittelen itseäni hieman enemmän.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa