Esiintyminen & ahdistus

Hissassa me ollaan tehty esitelmiä jotka kestää 45-65 minuuttia. Me opetetaan se meidän esitelmän aihe muille. Meidän esitelmä oli ekana. Otsikko oli "kohti uutta aikaa" ja aihe oli keskiaika. Mun ryhmässä oli kaks mun kaveria ja ne puhu suurimman osan esityksestä. Mä vain istuin koneen takana ja kilkkailin power point esitystä eteenpäin. Sanoin ehkä vain pari lausetta koska se ahdisti... Se ahdisti tosi paljon enkä halunnut sanoa enempää...
Esitelmän jälkeen palaute osiossa yksi tyttö sanoi "**** olisi voinut puhua enemmän"... Joo se ehkä oli totta mut mua ahdisti... Eikä se niin hauskaa ollu.. Se ärsytti suurimmaksi osaksi se kommentti, mutta kai mä oon päässy siitä yli.. Nooo.. en ehkä ihan,. Aion kuitenkin sanoa saman kommentin sille. Jos se ei puhu paljoa...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa