Greek lesson

YMT- TUNNILLA:
Me käytiin läpi jotai ooppera termejä/käsitteitä. Kuunneltiin jotai Bachin aariaa "sydämeni ui veressä". Kommentoin sitä sitte hiljaisesti "kai se sydän ny ui veressä ku ei siel oo muuta ku verta".

Ja nyt:
Mun kreikan tunnit alkaa pian. Tarkistin tänää soittamal sinne et oliko mun äiti ilmottanu mut sinne. Olihan se. Onneks. Se on maanantaisin ja keskiviikkoisin joten joudun siirtää mun pianotuntii..

Haluisin joskus matkustaa Kreikkaan. Ehkä mun poikaystävän kanssa. Jos Hän siis suostuu :)

Kommentit

  1. onks kreikka kuinka vaikee kieli? o: eiks siinä oo ihan hassuja merkkejä?
    & voi kiitos (: ja kamera on canonin eos 550D.

    VastaaPoista
  2. joo, sitä mä muistelinki, et siinä on niit merkkei! (: hmm, oiskohan toi ollu viime kesänä jonku ~700e? nyt sen tietenki saa jo vähän halvemmalla (:

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa