Ongelmia ongelmien jälkeen

NOIN KLO 9:45-10:00

kirjotin vihkoon mitä kirjoittaisin tänne:
"-Eilen mulle tuli aika ikävä olo. Tunsin itteni lihavaksi, koska E oli näyttänyt mahansa (pakon edessä) ja se oli niin pieni ja laiha. Aamulla laitoin viestiä sille (E'lle) ja kysyin että voisko se auttaa mua. Siis sillee et kirjoittaisin mitä syön tänää ja et se sit laskis kalorit. Se vastas viestiin et se vois yrittää. Kun tulin kouluun (vähän/melkein myöhässä) kuulin R'lta et E oli kertonu kaikille et olin pyytäny siltä apuu. Nyt vaikuttaa siltä et se vihaa/inhoo mua. 
- okei no taisin olla väärässä. R sano ettei E vihaa tai ihnoo mua vaan et se ei haluu et alan laihduttaa. (tai siis nyt (klo 13:44) sain tietää ettei se haluu osallistuu mun laihdutukseen mitenkää,.)  Hiemanoutoo mun mielestä. Siis miksen mä sais laihduttaa ku oon lihavempi ku se. Ja se on laihempi kuin mä ja se laihduttaa. Mä haluun vaa kattoo kuinka paljon liikaa kaloreita syön...
- Oikeesti   halusin pitää tän asian mun ja E'n välisenä. En olis halunnu et kukaanmuu tietää mut nyt kaikki tietää ja musta tuntuu et tästä tulee iso sotku (ongelmia).
- Vaikka on näin aamu (n. klo 10) tuntuu et kaikki menee perseelleen..."

Ja vieläkin tuntuu siltä. (n. klo 13:48) Skippasin äikän tunnin koska ahistaa.. En  tiiä älyykö kaikki mut ehkä jotkut. Ainaki ro.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa