Brintellix, päivä 4

Kirjoitettu lauantain puolella mutta julkaisu meni keskiyön yli (ja reilusti)

Veljen synttäreitä vietettiin tänää. Olin vähän katkera kun mä en sillee saanu 20 vuotis synttärijuhlia mut en mä jaksa enää välittää. Kävin kerran (ennen vieraiden tuloa) yläkerrassa itkemässä sitä et oon niin väsynyt.

"Kirkas" valo sattui silmiin niin paljon että piti laittaa aurinkolasit. Oli siis hieman pilvistä.

Mun sydän tykyttää nyt ikävästi. Tunnen sen, vaikka normaalisti en tunne ilman että kokeilen sitä ranteesta tai kaulasta. Nopeus on normaali, ei liian kova mutta hieman heikko olo. Se voi ihan hyvin myös johtua väsymyksestä. Eilen ja tänään mua on väsyttänyt tavallista enemmän sillä tavalla että oon meinannut nukahtaa pystyyn. Eilen kun mentiin äidille auttamaan veljen juhlien valmistelussa kävin sohvalle makaamaan kun väsytti niin paljon. En nukkunut kuitenkaan kun oli liian kapea sohva. En tiedä onko tää sydämentykytys sivuoire tai jotain mutta en pidä siitä, vaikkakin se on siedettävä. Jos muuta ei tulisi voisin elää sydämentykytyksen kanssa vaikka se onkin inhottavaa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa