without me


Varmaan osa on ymmärtänyt eilisestä postauksestani, että minä ja R erottiin. Mun syytä se oli ku taas pahan olon myötä aloin haastaa riitaa. Ja sit lopulta päädyttii sellasseesee tilanteesee et mä sanoin et jos hän odottaa et lopetan viiltelyn ni hän odottaa turhaan, eli jos hän aikoo jättää mut sen takia niin jättäköön nyt. Ja hän sano ok ja kysy onko mulla tavaroita hänen luonaan.

Surettaa todella paljon. Kun ajoin leffasta kotiin itkin koko matkan, siis tuo ero keskustelu käytiin mesessä ennen sitä elokuvaa. Ja tänää makasin sängyssä paljon pidempää koska en jaksanut nousta.

En oo vielä kunnolla älynnyt että ollaa erottu ja mulla on niin paljon muuta tekemistä ollu etten oo ehtiny miettiä. Mutta kyllä se kunnon suru tulee jossain kohtaa. Pelkään myös hieman sitä. 

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa