Tärkeät keskustelut

Eilen oli kaks tärkeetä keskustelua. Toinen oli sähkötupakasta ja toinen muutosta.

Sähkötupakka keskustelu lähti siitä ku iskä sano et se aatteli tilata semmosseen. Mä en oikee tiiä mitä ajattelen siitä. Siis et oonko puolesta vai vastaan. Mä vaa pelkääm et menetän iskän.

Toinen keskustelu oli muutosta. Äiti oli lukenu blogii ja mietti et onko mun nyt hyvä aika muuttaa. Se selitti jotai et jos menee olo huonommaks ja sit jotai jotai ja et jos joudun psykoosii. Ja sit se selitti et ei oo järkee lisätä mun pelkoja. Niitä mist puhuin tääl. En tiiä taaskaan mitä ajatellla.

Onks teillä kokemuksia kummastakaan näistä asioista? Sähkötupakasta tai muuttamisesta/muuttamisesta liian aikaisin?

Kommentit

  1. Molemmista kokemusta!
    Sähkötupakasta S'n kautta, kokeili sitä jonkun aikaa, muttei ollu sen juttu.
    Jos siihen kunnolla sitoutuu, ni toimii kuulemma tosi hyvin. Siinä mielessä voin suositella. (:

    Jos yksin pärjääminen on kova pelko, oon samaa mieltä äitis kanssa, ettei välttämättä kannata ihan vielä muuttaa. Kyllä ne hankitut tavarat säilyy siihen asti, kunnes olo ja päätös muutosta on itselle aivan varma.

    Ja raha-asiat on varmasti monella opiskelijalla huolenaiheissa, mutta kyllä niillä tuilla vuokran maksaa ja elää, vähän kitkutelleen tosin. Alussa se raha saattaa hävitä yhtäkkiä, ja huomaakin, että loppukuusta ei ookkaan varaa safkoihin, mutta sen käytön oppii ajan kanssa. Varmasti saat tarpeen tullessa kotoa rahaa, jos ei yksinkertaisesti enää ole varaa mihinkään tarpeelliseen. (:

    VastaaPoista
  2. En osaa kommentoida kauhiasti, niin mulla jää tosi vähälle. l:

    Oikein tulkitsit.
    Se vaan on tosi vaikeeta mulle (ainakin nykyään), koska tulee liikaa ajatuksia. Eikä pysty keskittymään mihinkään.
    Asioiden alottaminen yksin on liian vaikeeta, jopa elokuvien kattominen/lukeminen/piirtely yms. p:

    VastaaPoista
  3. (:

    Nukkua tosiaan voisin.
    Perjantai on sopivasti etäpäivä koulusta, niin saa sitä edeltävän yön nukkua kunnolla ja pitkään. (:

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa