Aikainen lintu madon nappaa

Kai se niin on. Mut mä vaa oon ollu mun huoneessa kymmentä vaille viidestä lähtien hereillä. Yritän olla ihan hiljaa ettei iskä herää. Tääkin on sit yks juttu miks on kiva muuttaa. Jos herään aikasin nii sit voin mennä syömää jotta olo parantuu. Ja sit voisin kattoo vaik telkkaa ja olla oma itseni heti aamusta. Sitten kun muutan ni mun ei tarvii piilotella kyyneleitä. Ei tarvii itkee hiljaa ja piilossa.

Onhan niitä huonoja puoliakin. Viiltely saattaa lisääntyy. Ei mulle ongelma mit muille ehkä. Ja pelkään et alan kuulee ja näkee omiani. Muttei mikään estä mua muuttamasta. Oon odottanu sitä niin kauan.

Kun me käytii R'n kaa kattoo se "raakalaiset" leffa. Pahin juttu siinä mulle oli raiskaus. En tiiä oonko maininnu tääl mut mun isäpuoli käytti mua seksuaalisesti hyväks. Me käytii käräjä oikeudessa sen takii ja ku mun ENTINEN isäpuoli valitti tuomiostaan ni sit vielä jouduttii mennä hovioikeutee. Se oli hyvin rankka vuosi mulle. Ja me ei ees haluttu viedä sitä asiaa oikeuteen. Se vaa meni ku kerroin mun psykologille ja se kerto lastensuojelu viranomaisille tms ja ne sit kerto asian syyttäjälle joka sit vei sen käräjille. Ei ollu mahdollisuutta perääntyä. Mutta se entinen isäpuoli on kuollut joten sekin vie yhden pelottavan asian pois.
ANTEEKSI jos kerron tän toisen kerran koska en muista et oonko kertonu.

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa