I'm trying to stop.

Pyysin R'n käymää. Se tuli. Me puhuttii. Mä itkin. En siis mistää pahasta syystä. Mulla vaa oli niin ikävä R'ää. Halattii. Me sovittii, että R odottaa et oon ollu 2 viikkoo - kuukauden ilman viiltelyy ja sit voidaa palata yhtee. Mä haluan lopettaa viiltelyn R'n vuoksi. Mä rakastan R'ää. Anteeks jos tää jonku mielest on säälittävää. Mutta nyt oikeesti yritän jättää viiltelyn pois. Mä heitin jo terät pois. Sitku R oli lähössä nii me halattii pitkää ja sit pussattii. Hän on mun koko elämä. Yritän nyt oikeesti pärjätä ilman viiltelyy ja kyllä pystyn jos haluan. Jos haluan pitää R'n mun elämässä niin olen viiltelemättä.

edit:
Ei R mua pakota lopettaa viiltelyy. Mä haluan lopettaa koska muuten satuttaisin R'ää niin paljon. 

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa