Teen nyt suosiolla nää loput päivän tehtävät. Anteeks ku unohdin nää

Päivä 10 - Päivän asu ja Päivä 14 - Mitä minulla oli päällä tänään
Tää on aika helppo, koska oon nii tyhmä etten muista aina vaihtaa vaatteita. Joo ällöö, mut siihen myös liittyy ahdistus. Mua ahdistaa melkein kaikki mun housut ku tunnen itteni isoks niissä. Joten mä pidän melkee joka päivä mustia college housuja ja isoa XL-hupparia. Niissä ei ahdista ja olo on ok.

Päivä 11 - Sisarukseni

J on pikkuveljeni. Hän on mua puolitoista vuotta nuorempi. Eli syntynyt vuonna 1995. En oikee tiiä millaset meidän välit on. Joskus riidellää, aika pahastikki, mut sit kyl joskus tullaa toimee. Varsinki jos oon viillelly nii J on mulle melko kiltti. Tai ainaki nii kävi sillo ku viiltelin viime kerran.

Päivä 12 - Käsilaukussani

Ei mulla oikeestaa oo käsilaukkuu, vaan semmonen iso laukku. Mut siis se on mulla joka päivä mukana. Kaikkialla. Siel on siis paljon kamaa joten täst tulee melko pitkä listä. 
   Siel on kirja(aina se kirja mikä mulla on kesken, nyt mulla on kesken Cassandra Claren City of Fallen Angels), harja, "meikkipussukka"(siellä ei oo meikkiä vaa dödö, aurinkorasva, ja siteitä), aurinkolasikotelo +aurinkolasit siellä sisällä, kangas "lompakko" mutta taaskaan siellä ei oo mitä nimen mukaa siel pitäis olla vaan siellä on kaks huulirasvaa, rannekoru, iskän työvuorokaavio, kaks särkylääkettä, lyijyy lyijytäytekynää varten ja mun onnenkolikko, sitten siellä laukussa on vielä mun oikee lompakko, lyijytäytekynä ja kumi kouluu varten. Siinä oli ison taskun tavarat. 
   Tossa etutaskussa on nenäliina paketti, peili ja papereita mitä tungen sinne. 

Päivä 13 - Tällä viikolla

Tällä viikolla tapahtu paljon. Menetin ystävän, kävin kahdessa leffassa, juhlitaan äidin synttäreitä, kävin L'n luona iskän ja Millin kanssa, jotta L poistaisi mun tikit(ja sen hän teki) ja kävin tekemässä työssäoppimissopimuksen. On se aika paljon mun mielestä.

Päivä 15 - Unelmani

Unelmani? Öö... En oo oikeestaa ajatellu sitä. Niinku ikinä. Kai. Mä voin palata tähän myöhemmin. 

Päivä 16 - Ensimmäinen suudelmani

R'n kans tietty. On siit yli vuosi. En muista päivää mut muistan et se oli epävarma(en oo varma onko toi oikee sana sitä kuvaamaan). Ku ei tienny oikee siit mitää.

Päivä 17 - Mieleisin muistoni

Linnanmäki reissu L'n kanssa. 

Päivä 18 - Mieleisin syntymäpäiväni

Luultavasti... Tai no, en tiedä..

Päivä 19 - Kaduttaa

Viiltely ja kaikki riidat.

Päivä 20 - Tässä kuussa

Tapahtu paljon. Menetin ystävän, mulle myönnettii yli 16-vuotiaiden korotettu vammaistuki (joo se nimi on kamala, mut ei niil oo eri tukee masentuneille tms), sain poskilävistykset ♥, viilsin ja tuli 10 tikkii kätee, alko ahdistuksen hallinta ryhmä, tein yhteishaun ja blogil oli synttärit.

Päivä 21 - Toinen hetki

Se hetki, kun R sanoi ensimmäisen kerran, että hän rakastaa minua 

Päivä 22 - Tämä järkyttää minua

Väkivalta.

Päivä 23 - Tämä saa minut voimaan paremmin

Milli 
Tää tyttö on nii ihana ♥ Milli aina saa mut hymyilemään. 

Päivä 24 - Tämä saa minut itkemään

Ahdistus, paha olo, pettymys, turhautuminen, menetykset, 

Päivä 25 - Ensimmäinen

Ensimmäinen viilto oli lyijykynällä raavittu pieni viiva

Päivä 26 - Pelkään

Pellejä, läheisten ihmisien menettämistä, kuolemaa, 

Päivä 27 - Suosikkipaikkani

Koti ja R'n huone. 

Päivä 28 - Ikävöin

R'ää.

Päivä 29 - Tähän pyrin

Pienentymään hieman. 

Päivä 30 - Soittolistallani


Arch Enemy, Breaking Benjamin, Equilibrium, Flyleaf , Lacuna Coil, Linkin Park , Maroon 5, Muse, The Agonist, Three Days Grace


Päivä 31 - Viimeinen hetki
En oikee tiiä mitä tää meinaa, mut vastaan tähän sillä vastauksella mitä luulen että tässä odotetaan. Mä toivon et mun viimeinen hetki on R'n rinnalla ja toivon etten pelkää sillon. 
_____________________________
Näistä jokaisesta jutusta saa kysyä lisätietoja.

Kommentit

  1. 10 tikkiä!! Voi pienii :( eikä!
    Huolestuin ihan kamalasti..
    Koita jaksaa, olet tärkeä♥

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa