Päivä 6 - Minun ystäväni
Minun ystäväni? A, T, Je, P. He ovat kaikki ihania. 


Päivä 7 - Paras ystäväni
A. Oon tuntenut hänet ala-asteelta lähtien. Hän on mulle hyvin tärkeä. 


Päivä 8 - Se hetki
Kun R vastasi kyllä kysymykseen "siis ollaanko me yhessä?" Silloin mä hymyilin ja hymyilen tosi usein R'n seurassa. Mä rakastan häntä niin paljon 


Anteeks ku nää jutut on näin lyhyitä, mä vaa en osaa oikee näistä sanoo mitää. Mulla on ollu iha hyvä viikonloppu, vaik vähä kävi paha olo. Tänää kävin äidin ja sen miesystävän kanssa kirpputoreilla ja sain sielt vähä tavaraa :). Pari trendi -lehtee, termosmuki, kultanen/kuparinen eye pencil ja meikki kirja. Me siis käytii kolmella eri kirpparilla. 
Mun vasen poski on iha turvonnu. Siis ei sitä nää, mut tuntee jos testaa kielellä sitä korua, ei sitä tunne, tuntee vaan kui iho on turvonnu sen ympärille. Ja jos siihen koruun koskee, se sattuu ja sattuu jonki aikaa sen jälkeenki. Oon ottanu pari särkylääkettä tän säryn takia. Mut kyllä mä tietenki kestän. Enkä todellakaan kadu et otin nää poskilävärit. Mä rakastan näitä 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa