Päivä 3 - Minun vanhempani (pitkä postaus)

Eli tänää pitäs kertoo mun vanhemmista. Kerron nyt eka kuitenki kuulumisia.

Se kuntolaite tuli. Koottii se iskän kans, mut en testannu viel. En kehtaa iskän nähden.

Kävin hammaslääkäris. Paikattii yks reikä ja sen jälkee ku olin lähös nii kuulin ettei muita tarvi paikata. Siis pitää mennä sinne uusiks jos ne reiät alkaa vaivaamaa. Olin nii iloinen ku kuulin ettei oo enää paikattavii. Aion kyl pitää hyvän huolen mun hampaista nyt.

Iskä on taas vihainen sen koneelle ku se on hidas. Se hakkaa hiirtä pöytää ja kiroilee.. Mua pelottaa. Ei iskä yleensä oo semmonen et mua pelottais. Yleensä iskä on unelma isä. En meinaa etteikö se olis nyt, ei se mua ikinä satuttais, mä vaa pelkään vähä kaikkee ja koko ajan.

Iskä on mua 30 vuotta vanhempi, eli täyttää tänä vuonna 48 vuotta. En voi mainita missä iskä on töissä, koska se paljastais mis asuisin ja mä en "saa" kertoa mis asun.. Iskä on kuitenkin vapaa-ajalla palomies ja näyttelijä. Iskä on ollut näytelmissä mukana 12-vuotiaasta lähtien. Iskän äiti oli ollut näyttämöllä ja iskän mummikin tai siis iskän mummi oli harrastajateatterin puheenjohtajana. Sieltä iskä sen teatterikärpäsen pureman sai, ja sieltä minäkin, vaikka mun teatterikärpäsen purema on jo hävinnyt.
   Iskä on melko lyhyt myös, sillä on silmälasit ja iskä on hieman kaljuuntuva, siks iskä usein ajaa kaikki hiukset pois. Ja joskus jos iskän pitää kasvattaa hiuksia roolia varten, nii iskä ei oikein tykkää siitä :P. Iskälle sopii kalju ja on aina yhtä outoa nähdä se jos sil on hiuksia, ja taas jos sil on ollu pitkään hiukset roolin takia nii on outoa nähä taas ekan kerran ku se on kalju.
   Iskä ja äiti eros vuonna 2001. Sen jälkee ne on kuitenki pysyny ystävinä/kavereina, mikä on mun mielestä mahtavaa. Paitsi sillon ku äidil oli toinen aviomies nii sillo äiti ja iskä ei niin paljo ollu tekemisissä. Nykyään me käydää iskän kanssa äidin ja Millin luona melkein päivittäin ja aina jos mulle tai J'lle käy jotain niin aina iskä ilmoittaa äidille tai äiti iskälle.

   Siin tais olla kaikki iskästä, siirrytään äitiin :).

Äiti on 44 vuotta. Äiti on lastentarhanopettaja. Äiti on suorasanainen, antaa palautetta silloin kun tarvitsee. Äiti harrastaa kuorossa laulamista, Millin kanssa lenkillä käymistä ja tanssimassa käymistä (lavatansseissa). Äiti ja hänen nykyinen mies ystävänsä ovat kohta olleet vuoden yhdessä.
En ymmärrä yhtää miksen keksi äidistä yhtää enempää kerrottavaa.

Äiti on ihana ihminen ja rakastan häntä hyvin paljon, niinkuin isäänikin. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa