Päivä 5 - Mitä on onnellisuus

Voi ei. Tää on vaikee.
Jokin aika sitte, kun meni viel aika huonosti nii toivoin et joskus olisin onnellinen. Silloin mä kai määrittelin sen sillee et, "onnellinen ihminen tykkää elämästään ja tykkää elää ja on tyytyväinen elämäänsä". Kai mä sen nyt melko samanlailla määrittelen.
Anteeks mun pää tyhjeni kokonaan, en osaa vastata paremmin.

Vaikka mun poskiin sattuu tosi paljon, siks ku otin ne lävärit eile, ja eniten sattuu ku hymyilen, nii se ei oo estäny mua hymyilemästä ja nauramasta. Tänää on ollu tosi hyvä päivä. Näin mun melkein 1 vuotiaan pikkuserkun, sain viettää aikaa R'n kanssa, näin A'n ja T'n ja koulussa meni hyvin. Ihana päivä. Sain nauraa ja hymyillä tosi paljon, vaikka sattu nii ei haitannu. Toivottavasti jollain muullakin on ollut edes vähän hyvä päivä :).
_________________________________
Day 5 - What is happiness


Oh no. This is difficult task. 
Some time ago, when things were worse I hoped that some day I would be happy. Then I defined happiness as "happy person likes his/her life and likes to live and is happy with his/her life". I think I define it like that today too.
Sorry my mind is just empty right now, I can't give better answer.


Even though it hurts my cheeks, because of those cheek piercings I took yesterday, and it hurts the most when I smile, it did not stop me from smiling and laughing. Today was a really good day. I saw my almost 1-year old second cousin, I got to spend time with R, I saw A and T and school was great. Awesome day. I got to laugh and smile a lot, even though it hurt I didn't mind. I hope someone else has had at least a bit good day :).

Kommentit

  1. Ihanaa kuulla, että edes jollakulla on ollut hyvä päivä! Mulle tuli niin kiva mieli siitä että sua on hymyilyttänyt. Pus. ♥

    P.S. Noi poskilävärit, RAKKAUS! ♥ *kuolaa*

    M

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa