Anteeksi

Sinne meni ne 145 päivää. Nyt se on korvattu 1 päivällä. Menin siis viiltelee... Tyhmä minä.. No ainakin musta tuli esimerkki. Siis esimerkillä meinaan sitä et joskus saattaa käydä vahinko et tulee tosi iso vaik ei ollu pakolta tarkotus, kuten mulla kävi.

5cm pitkä, 2,5cm levee ja NOIN 1-2cm syvä ja tämäkin on vain arvio.
Isossa 7 tikkiä ja pienessä 3.

Mä en tienny et niin iso vois tulla siis en aatellu et se terä niin terävä olis. Tai siis en ajatellut. 

Lääkäri sano et se oli tosi lähellä ettei osunu suoneen. 

Mä pelästyin tosi paljon. 

Ja mä en yritä kerjätä sääliä, mä yritän vaa varoittaa viitelystä. Anteeks jos en onnistu.

Kommentit

  1. voi ei :c no onneksi kuitenkaan ei suoneen osunut !!
    voimia ja haleja sulle <3

    VastaaPoista
  2. Ole ylpeä jokaisesta päivästä jonka olit viiltelemättä. (Se, mikä on iso viilto ja mikä ei, on todella suhteellista. Viisi senttiä ei ole omasta mielestä tosi iso viilto. Mutta jos on aiemmin viillellyt parin sentin viiltoja, se on silloin suhteessa suuri. Mutta miten ihmeessä viillon syvyys on mitattu ja miten se voi olla noin syvä, ilman että pahaa vahinkoa tuli?)

    VastaaPoista
  3. vastaus anonyymille:
    mikä on sitten sun mielestä iso viilto?
    mä näin kuinka syvä se oli ja myöhemmin katoin mittanauhalla. ja suurta vahinkoa ei tullut koska se meni suonen vierestä, eikä osunut siihen.

    VastaaPoista
  4. Anatomiaa tuntevana ihmisenä 2cm ei kuulosta uskottavalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaikki noi mitat on "noin" arvioita. en mä tarkkaan sitä tiedäkään. arvioin vain. ku mun mielestä se oli tosi syvä. ja ku katoin mitasta nii kaks senttiä oli sen verran mitä arvioin.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa