You got to fight just to make it through

En keksiny hyvää otsikkoo joten otin ton Breaking benjamin - breath biisistä. (siin on linkki siihe biisii jos haluut kuunnella). En tiiä sopiiks se mun oloon tai mitää mut se on hyvä biisi.

"You take the breath right out of me
You left a hole where my heart should be
You gotta fight just to make it through
'Cause I will be the death of you"

Mulla on menny hyvin. Jos siis ei lasketa et olin kipee. R on kans kipee. Olin siel viime yön ja tarkotus oli olla pidempää mut R tuli kipeeks :(. Mä ehkä tartutin sen. En tiiä. Mut sitä on liikkeellä.

En oikee tiiä mitä kirjottaa. Mua surettaa kattoo ku tyypit kirjottaa omassa blogissaan kui paha olo niil on ja sit tsemppaa toisii blogin kirjottajii. En siis halveksi tai mitää mua vaa surettaa.

Ainii. Mä tein sen yhteishaku jutun. Hain kai näihi tutkintoihi: Elintarvikealan perustutkinto,Tuotteen suunnittelun ja valmistuksen koulutusohjelma, Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto, Tekstiili- ja vaatetusalan perustutkinto. Ne oli vähä oudosti siellä haku sivul(netis) joten en oo 100% varma mmihi juttuun hain xD. Mut kyl mä jonkun ammatin saan. Uskoisin niin. Siis uskon et pääsen johonki. Jos en pääse nii haen sit töihi vuodeks ja sit yritän päästä koulutuksee myöhemmi.


Mutta ei mulla muuta.


Muistakaa, Te kaikki olette arvokkaita, älkää vähätelkö itseänne ja sitä että oletteko tärkeitä muille ihmisille, sillä Te varmana olette tärkeitä muille!!!
Voimia Teille! Teille joilla on paha olo, niin muistakaa se paha olo lähtee kyllä! 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa