2 päivää sairaslomaa ja surettaa (Complaining, dont want to translate)

Menin kouluu. Mul oli aika nuoriso-ohjaajan kans jutteluun. Menin sinne ja sitku se kysy et mitä kuuluu nii kerroin et tuntuu et oon kipee ja et on paha olo fyysisesti. Se sit lähetti mut terkkarille ja terkkari lähetti mut sit kotiin. Keskiviikkona meen sit takas kouluu.

Ja sit toiseen asiaan. Mua jotenki surettaa ku nään noita blogi haaste juttuja. Ku nään ku muut haastaa muita. Ni mua vaa jotenki vituttaa ku muita haastetaa mut ei mua. Anteeks tiiän et tää on säälittävää mtu on vaa pakko sanoa. Ja se vituttaa eniten ku tyypit sanoo et "kaikki on jo haastettu". Se vituttaa vaa ku tyypit ei jaksa kattoa jos jotakuta ei oo viel haastettu. Mut ehkä mä en oo tarpeeks hyvä tyyppi et mut haastettais...

ANTEEKS TÄMMÖNEN VALITUS POSTAUS MUT OLI VAA PAKKO SANOO NÄÄ JUTUT

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa