Tiedotus! ja muutama kuva

Tiedotus!

Mulla on yks tosi hyvä ystävä, joka on mulle kuin veli. Me ollaan tunnettu tyylii kolme vuotta. Hän asuu Intiassa. Ja hän lukee tätä blogia. Joten aattelin tehä tän blogin lukemisen hänelle helpommaks. Aion kirjoittaa englanniksi. Siis kirjoitan tietty suomeks, mut joka tekstin kirjoitan myös englanniksi. Uskon et älyätte tän postauksen jälkee. Älkää välittäkö jos tulee kirjoitusvirheitä :).

Ei mulla muuten sillee asiaa oo, mut halusin jakaa pari kuvaa tästä päivästä.

Me tehtii sillä Salad Chef'llä salaattia ja tuli siitä hyvää :).

Mun pipokurssin pipo. Sen olis pitäny olla valmis tänää, mut eipä sitten ollutkaan. Ups :).
________________________________________

Announcement!


I have this one good friend, who is like a brother to me. We have known each others for about three years. He lives in India. And he reads this blog. So I thought I would make it easier for him. I'm going to write in English. I mean of course I'll write in Finnish but I'll write every text in English too. I think you'll understand after this text. Don't mind if there's any spelling mistakes :).


I don't really have a thing to say but I wanted to share few photos that I took today.


*photo 1*
We made salad with that Salad Chef and it was good. :)


*photo 2*
My tuque class's tuque. It was supposed to be ready today but it wasnt. Oops :).
______________________________________


To My Friend/Brother: I hope you like this :)

Kommentit

  1. Anteeks, 'The blue-haired girl'...

    Mul oli nyt vaan sellanen tunne et mun pitää pyytää sulta anteeksi.

    Joten mä oon pahoillani (se mun blogi ja se miten mä sun kommenttiin vastasin..)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa