Haaveiluhaaste

Kerro (ilman materiasyyllisyyttä), mitkä viisi tavaraa ostaisit, jos sinulla olisi kaikki maailman rahat. Tämän jälkeen haasta kymmenen muuta bloggaajaa.


Sain tän haasteen margareta:lta. Kiitos, olet ihana :) Paljon voimia sulle !
Mä laitan tän myös tohon biisi blogiin sillä ne kenet haastan ei pakolta ole kutsuttuina tänne In the clutches of depression -blogiin. Kopsaan siis tän tekstin ku en jaksa muokata :P.


1. Maksaisin iskän äidin ja mummin kaikki lainat ja laskut
Mä stressaan tosi paljon aina ku kuulen sen lauseen: "ei taas jääny paljoo rahaa laskujen jälkee." Nytkin joutuu kattoo mitä ostaa ja paljo maksaa. Ja mä viel stressaan äidin ja mummin rahatilanteista. Jos sais ne lainat maksettuu ja laskut nii sit olisin tyytyväinen.

2. Iskälle uusi kone
Iskän kone on niin hidas niin iskä joskus "suuttuu" sille. Se ei tykkää siitä ku se on nii h*ton hidas. Mä olisin jo heittäny koneen maaha jos joutuisin iskän konetta käyttään joka päivä.

3. Autokoulu/ajokortti+auto
Sinne autokouluun meno tuntuu siirtyvän koko ajan. Siis ei nyt ees olla katottu päivämäärii millo alkais ku ei siihenkää oo rahaa.

4. Kaikki kirjat mistä olen haaveillut :D
Mä rakastan lukemista.

5. Palkkaisin jonkun tekemään mun sanoituksista biisejä.
Koska en itse osaa.

Sori nää kaikki ei ny ollu tavaroita mut ne on asioita mitä tekisin jos mulla olis kaikki maailman rahat.

Mä haastan nämä ihmiset, koska luen heidän blogejaan ja tykkään niistä vaikka aina asiat eivät ole hyviä:
Shadow
vendetta
veera
ttanny
Stupid-tiger
Elllie
Elsu
A//J
nouy
milla

Kommentit

  1. Hei kiitti haasteesta! Voisin tehä ton sit heti ku on aikaa/pääsen postaamaan :)

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti sun unelmat toteutuvat, jos eivät lähiaikoina niin joskus! Ja toiveesi ovat epäitsekkäitä, on ihanaa miten ajattelet lähimmäisiäsi. Itse ole ihana. ♥

    M

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa