Surkea olo

Miten taas voi olla niin surkee olo.
Tuntuu etten osaa tehä mitää oikein.
Tuntuu et kaikki on kauniimpia kuin minä, järkevämpiä kuin minä, ei niin säälittäviä kuin minä, rohkeampia kuin minä, terveempiä kuin minä.
Tunnen itteni niin surkeaks, säälittäväks ja läskiks.
Tuntuu et mun ei oliskaa tarkotus elää pitkään ja onnellisesti tai ees pelkästään onnellisesti.
Mä viiltelin taas.
Enkä osaa ees kertoo siitä muuten ku tääl.
Mä satutin mun kummitätiä (en fyysisesti!) ja kadun sitä.
Toivon vain et pystyisin ottaa kaikki sanat takas ja miettii ennen ku sanon mitää.
Tuntuu et ansaitsen kaiken onnettomuuden ja tuntuu etten ansaitse olla onnellinen tai edes iloinen.

Anteeks taas tämmönen kamala valitusteksti.
Anteeks.
Anteeks kaikesta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa