Ensi-ilta ja ihana laukku

Huomenna on sit ensi-ilta.
Tänää oli kenraali ja se meni ihan hyvin ainakin mun osalta.
Jokainen meist sai kaks vapaalippuu.
Päätin antaa omani R'n vanhemmille ja äiti antaa yhen R'lle ja toisen J'lle.
Iskä ja mummikin tulee kattoo ja myös mun kummitäti.
Aika paljon väkee on tulos.
Ei mua ainakaa viel jännitä.
En tiiä jännittääks sit huomen.
Mul on aika juttelee sen mun omahoitajan kans ku mun psykologi on lomal.
Pitää mennä sinne osastolle ku ei oo oikee muuta paikkaa mis vois jutella ku sil on kuitenki työvuoro.

Ainii.
Ostin IHANAN ♥ laukun seppäläst.
se makso 30 e mut oli -50% alennus siin joten sain sen 15 eurol.
Aika hyvä tuuri :).
Täs on pari kuvaa siit.





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa