This should be "fun"....

Oon huomannu et mä aloitan varmaa noin 99% keskusteluista mitä käyn muiden kuin vanhempieni kanssa. Joten tästä lähtien johonkin asti en aloita keskusteluja. Luultavasti tulee olemaan aika yksinäistä..

Kommentit

  1. Voi kun tuttuja ajatuksia. Mut tiätkö mitä? Hyvin moni miettii ihan just näin samoin. Ei halua häiritä toista, ei tiedä mitä sanois, pelkää et toinen, jotain.
    Jos joku ei oikeasti halua puhua, kyllä sen aika pian huomaa. Elä anna alotuksen muodostua kynnyskysymykseksi! Puhuminen tekee hyvää, vaikka sitten vaan höpöttelis ihan turhanpäiväsyyksiä :)

    -E

    VastaaPoista
  2. kyllä mä ainakin keskusteluja olen aloittanut ja aloitan vastakin :) puolin ja toisin, eiks jesh <3

    -L-

    VastaaPoista
  3. Älä pelkää keskustelun avausta. Eikä ole niin väliä mistä puhuu kunhan vaan avaa suunsa :) Puhuvat ihmiset muistetaan aina ja heille on myös paljon helpompi puhua ja tutustua. Älä luovuta :)
    Avoin asenne helpottaa kaikessa.

    -Em ...kyllä juuri minä

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa