Ajan tajun häviäminen?

Oon huomannut että nykyään mulla on usein epätodellinen olo. Tai muuten sellainen outo, epänormaali olo. Oon myös huomannut etten tiedä/muista mikä päivä on tai että paljonko kello on. En osaa arvioida kuinka kauan aikaa on mennyt jos joku kysyy esim kuinka kauan sitten jotakin tapahtui tai kuinka kauan johonkin kestää ajaa autolla tms. Joskus saattaa mennä tunteja koneella ollessa enkä edes huomaa.
Aina kyllä tiedän missä olen ja kuka olen, mutta kellonaika ja päivä on aina hukassa ellen näe kelloa tai päivämäärää.

Tuntuu myös että mut on unohdettu. En myöskään enää uskalla aloittaa keskustelua kenenkään kanssa, koska ajattelen että he eivät pidä minusta tai että olen ärsyttävä. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa