sori hiljaisuudesta

Anteeks ku en oo taas vähään aikaan kirjottanu. Mulla on mennyt hyvin. Siis tosi hyvin. Huomenna meen kahen kaverin kanssa tampereelle punanaamioon ostaa tavaroita asuja varten. Mä ostan isot enkelin siivet, koska pukeudu. Veriseksi enkeliksi kun mennään Traconiin (toivottavasti kirjotin sen oikein). Mun on pitänyt "esitellä" ne mun kaverit täällä, antaa heille nimet millä puhun heistä täällä, mutta täytyy vielä kysyä saanko mainita heitä täällä ja jos saan niin millä nimellä.

Oon myös aloittanut kuntonyrkkeilun. En muista mainitsinko siitä täällä. Oon nyt kaks kertaa käyny ja oon rakastunut siihen. Rankkaa on ja hiki virtaa mut se vaa on nii ihanaa vaikka lihakset on kipeinä seuraavana päivänä.

Mulla ei oo hetkeen mennyt huonosti. Pelkään sitä päivää milloin taas olo romahtaa. Toivon ettei sitä päivää tule, mutta pelkään, että tulee.

Btw näin unta et olin raskaana, enkä halunnut tehdä aborttia. En ollut peloissani vaan oikeasti halusin pitää lapsen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa