Kaverini

Vihdoin sain lisättyä heidät tänne. Eli mulla on kolme tosi hyvää kaveria koulussa nyt. He kaikki ovat mun uusia kavereita, sillä tapasin heidät vasta, kun alotin tämän luokan. Paitsi ainakin Artun olin nähnyt pääsykokeissa. 

Peruin sen tankotanssin. Puhuttii mun psykologin kans et ehkä on parempi et perun sen etten pala loppuun, sillä en oo varma kuinka paljon mä kestän, vaikka nyt tuntuu et olisin vahvempi kuin aikoihin. 

Minä, Arttu ja Onsku mennää 8.-9.9 Tracon:ii, Tampereelle. Jännittää. Pukeudun veriseks enkeliks. Kuvia laitan tänne kyllä. Varmaan myös semmosseen kuvan mis oon kokonaa, siis ilman et peitän silmii tms, paitsi siitä ei pakolta tunnista mua ku on side silmillä. 
Anteeks taas ku en keksi enempää kirjoitettavaa.



Kommentit

  1. xd anteeks oon tyhmä mut mikä on tracon ? (:

    VastaaPoista
  2. Ooo ihanaa :D lisää tuttuja traconiin ! :) Oon lukijas ja aattelin et jos nään sut niin voinko tulla moikkaamaan ? :)

    Itse olen myös tulossa Traconiin :D !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos tunnistat nii tottakai voit tulla moikkaamaan :)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa