Eka vaikee päivä koulussa

Nyt se tuli. Aattelin et menee pidempää ennenku itken tääl. Yritin olla vahva, mutten ole.

En osannu pukeutuu kunnollisesti tänää. Laitoin mekon joka ei sovi mulle. Mä tiesin sen, mutta silti laitoin sen ja nyt hävettää. Haluun mennä kotii vaihtaa vaatteet. Enkä kehtaa lähtee luokasta. Mulla on kauhee nälkä ja se vaa pahentaa oloo. En tiiä selviinkö sittenkään tästä koulusta.

Kommentit

  1. Oi, kiitos. (:

    Kyllä se mekko varmasti sopi sulle. :3
    Vaikka muakin kyllä epäilytti ja hävettikin kans kun laitoin hameen.. Mutta, vitut muista, kai. (:

    VastaaPoista
  2. Kyllä sä selviät siitä koulusta. Oon ihan varma :)
    Sori ku en oo kommentoinu, mut oon ossalla ni vähä vaikea lähteä kommentoimaan. :(

    -IV

    VastaaPoista
  3. Voi olla, että näin, mut en huomannu (niinku mulla on tapana. :D)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa