Meds..

   Nyt kun kerran unohdin yhen uuden lääkkeen ottaa nii päätin kokeilla olla 24 tuntii ilman mitää mun lääkkeitä.



   Katon kuinka mä pärjään ilman niitä. Jos menee hyvin aion pyytää lääkityksen vähennystä, mut jos menee huonosti nii en sano mitää. Mut kyl mä varmaa porukoille kerron sit ku 24 tuntii on menny.

   Huomen on taas aika psykologille. Hyvä et pääsen puhuu. Tää on siis neljäs käynti täl viikol siel ku on ollu aikas paska olo.. Tai siis kolme psykologil ja yks sil mun lääkäril. Ja terkkarilki olis pitäny tänää käydä puhumas mut ei se ollu paikal. No käyn huomen jos se sillo olis paikal. Mut en tiiä onko. Jos ei oo nii sit ei voi mitää.

Ainii.. Se paskiainen tekstas taas mulle.. Se kirjotti "Mitä kuuluu :)".. Se oli tuntematon numero ku ei mul sen nnumeroo oo. Katoin sit sen sielt fonecta jutust ja sain sen vastauksen minkä jo tavallaa tiesin..

Nii ja totesin ettei mikää muu veitsi oo yhtä hyvä kuin MUN veitsi, mikä on äidillä sen omassa työkaapissa.

Kommentit

  1. Suosittelen ettet itseksesi tee muutoksia lääkitykseesi. Jos unohdat yhden ottaa, älä kuitenkaan jätä seuraavaa annosta ottamatta. Ei tee hyvää toipumisellesi. Lääkkeissä on se idea että niitä syödään säännöllisesti, muuten niistä ei ole hyötyä. Tottakai joskus voi unohtua ottaa, mutta älä sen vuoksi jätä ottamatta seuraavaa annosta. :) Se on toipumisesi kannalta tärkeätä. Itse aikoinani jätin lääkkeet ihan tarkoituksella syömättä, en omasta mielestäni niitä tarvinnut ja huonostihan siinä kävi. Nyt pyrinkin syömään lääkkeeni säännöllisesti ja ilman iltaisin otettaviä lääkkeitäni en saisikaan nukutuksi. Käytkö muuten terapiassa? :) Jos et, niin suosittelen kyllä. Itselläni menossa 5 vuosi saman terapeutin kanssa ja apu on ollut suuri.

    VastaaPoista
  2. PS. Kiinnostuin blogistasi sen verran lukemani perusteella, että taidan alkaa lukemaan tätä ihan säännöllisesti. :) Jos kiinnostaa mitä saman kokeneelle ja saman kanssa edelleen "taistelevalle" kuuluu nykyään elämässään, tule ihmeessä lukemaan myös minun blogiani. :)

    VastaaPoista
  3. Jäi kiinnostamaan, kuka sinua ahdistelee?

    VastaaPoista
  4. se on siis se jätkä ketä käytti mua seksuaalisesti hyväks. mut silt ei tuu usein viestejä.onneks. ehkä kerran vuodes.

    VastaaPoista
  5. Herranjumala, varmaan se ahdistelee sua edelleen :O Tsemppiä ja toivottavasti hänestä ei kuulu enään mitään....

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa