100 biisii.

Vau.
Sain just kirjotettuu kaks viimesintä biisii ja nyt niit on 100.
99. biisi kerto yhestä illasta ku oli hiton paha olo ja 100. kertoo auringonpimennyksestä siis mun masennuksesta ja vertaan sitä auringonpimennyksee.
Mulla on toinenkin blogi mihin kirjotan niitä biisejä http://thebitterprincessssongs.blogspot.com/
Käykää lukemassa ja kommentoimassa jos haluutte.

Kommentit

  1. heipsan ! mun on pakko tulla avautuu täst : onko sun nimes thebestsinger voicen killerkaraoke sivustol ? mä niin tunnistan sun lauluäänes taino äänes muutenki ? osuinko oikeesee, oon 100% varma siit ! :D

    VastaaPoista
  2. sori. en oo ees käyny siel sivuil

    VastaaPoista
  3. no hemmetti ! olin iha varma =)

    VastaaPoista
  4. mä en oo laulanu missää muualla ku yhes videos eikä siin sillee kuulu mun ääni.

    tunnetko sen ketä siin laulaa?

    VastaaPoista
  5. ai sen voicen ? luulin tuntevani mut en sit näköjää

    VastaaPoista
  6. siis sen tyypin ketä siin laulaa?

    VastaaPoista
  7. öööh en ? enkai mä muuten tulis kysyy et onkse sä :)

    VastaaPoista
  8. hyvä pointti :). oon vähän liian väsyny 100% järkevään ajatteluun :P

    VastaaPoista
  9. hahah joo ei se mitäää :) mut hei kaikkee hyvää sulle ja hyvät jatkot !

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa