Kirpparilöytö, Rock 'n' Swing -kisat ja äitienpäivä

Torstaina kävin kirpparilla ja löysin ihanat kengät ♥
Ne on vähän niinku balleriinat ja valkoset. Ei mua haittaa et ne on valkoiset kunhan muistan pitää ne puhtaana :)

Lauantaina äiti ja mä mentii Rock 'n' Swing SM-tanssikisoihin avuks. Äiti oli kahviossa/keittämässä kahvia ja mä olin lapputyttönä eli hain tuomareilta lappuja ja vein sihteereille. Ei ollu paha homma ku sain istuu eturivissä enkä missannu yhtää tanssia. Mun täti ja serkku pärjäs iha hyvin siel :). Äiti parka joutu kuus tuntii putkeen keittää kahvii. Sitten taas illalla R'n luokse yöksi. Onneksi sain mennä sinne :)

Tänään me lähettii Lahtee mummolle viettään äitienpäivää minä, J, Milli ja äiti. Jouduin kesken alku matkan vaihtamaan paikkaa Millin kanssa kun sen paikalle (takapenkillä, J oli etupenkillä) paistoi aurinko koko ajan.
Matka meni muuten hyvin paitsi lopussa. Äiti aatteli oikasta pikkasen. Ja loppujen lopuks sil ei ollu melkee hajuukaa mis me oltii. Se soitti siskolleen ja sai ohjeet ja sit löydettiin tie mummolle.
Siel me syötii ja sit kahviteltii. Sit mun eno, sen tyttöystävä ja niitten koirat tuli sinne. Milli halus leikkii niitten kans mut se oli mustasukkainen ku ne vei sen omia leluja. Hassu Milli.

Illalla oli sit näytelmäharkat ja meni siel iha hyvin. Eka mä sain hieman liian isot kengät.. Sitten sain neuvon et laittaisin paperia kärkiin. Joo laitoinhan minä, mutta vähän liikaa. Varpaat kippurassa siellä lavalla yritin kävellä, mut luovutin aika nopeesti. R'n valkoiset sukat menivät hieman likaisiksi (sorry). Pesen ne ja palautan ne mahd. pian. Onneksi ehdotin omia kenkiäni(niitä mitkä ostin torstaina kirpparilta) et jos ne kävis ja onneksi ne kävi ♥. Oon niin tyytyväinen.

Ja on muutenkin ihan hyvä olo ollu. Vähän huono olo oli koulu viikon lopulla mutta onneks siitä päästii yli. Palautin oppimispäiväkirjan perjantaina(äikän tehtävä). Mietin vaa mitä se ope sanoo siitä mun novellista ku siin on 2/3 osaa totta. (se kerto viiltelystä vähän. ja niistä tunteista. jos joku haluaa voin EHKÄ laittaa sen tänne. mutta vain ehkä)

Siinä kaikki tällä kertaa,
pärjäilkää,
heip.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa