viikonloppuloma

Pääsin osastolta viikonlopuksi kotiin lomalle. Menen sunnuntaina takaisin.

En tiiä onko mennyt hyvin.

Mulla aloitettiin uusi lääke: Voxra. Jos jollain on kokemuksia siitä, niin olisin hyvin kiitollinen jos joku kertoisi kokemuksiaan siitä.

En muista olenko maininnut, mutta jos olen niin sanon sen kuitenkin uudestaan. Joulukuussa päätin, että syön pelkästään yhden aterian päivässä. Joulukuun lopussa luin uutisen, että jos syö viisi päivää putkeen mäkkäri/roska ruokaa, niin se vaikuttaa muistiin. Mä oon syöny vuoden verran putkeen sitä ruokaa. Sen jälkeen lopetin syömisen. Jos söin jotain se oli kurkkua. Sitten menin osastolle 3. tammikuuta. Siellä jouduin syödä klo 8, klo 12, klo 16, klo 19. En ikinä syönyt paljoa. Aamupalan söin aina ja iltapalan. Joskus en syönyt lounaalla ja/tai päivällisellä mitään. Hoitajat alkoivat vähän huomautella. Lääkäri sanoi että mun syömisiä aletaan tarkkailemaan, mutta mitään ei ole muuttunut. Huvittaa jotenkin, kun Voxraa ei saisi määrätä sellaiselle henkilölle jos hänellä on syömishäiriö, koska se pienentää ruokahalua. Se huvittaa siksi, koska en syö melkeen mitään ja osastolla syön enemmän kuin kotona. Nyt viikonloppulomalla olen syönyt vain kerran ranskalaisia ja se oli vain pakosta, koska oltiin ravintolassa juhlimassa serkun uutta työtä, enkä kehdannut olla syömättä. Sen jälkeen teki mieli mennä oksentamaan.
  Puhuin L'n kanssa facebookista ja se sanoi "halusit anoreksian ja nyt sen sait". En tiiä onko se totta. Sitä ei oo diagnosoitu joten en sano että mulla olis se. Oon laihtunu kesän jälkee 12 kiloo ja 9 kiloo lokakuun jälkeen.

Sillä välin kun olin osastolla, äiti, äidin miesystävä ja iskä oli käyny siivoomassa mun kodin. Kiitin heitä siitä.

Mulla ei nykyään oo niin paljoo pahaa tai hyvää oloo, vaan enemmän tyhjää ja turtaa oloo. En tunne mitään. Ja aina oon tosi väsynyt. Henkisesti ja fyysisesti.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa