Osastolla

Nyt oon siis osastolla. Tää on ihan samanlainen kuin missä olin vuonna 2008. (Siis sillon ei ollut nuorten osastolla tilaa joten jouduin aikuisten osastolle.) Tässä huoneessa on kolme sänkyä. Yhdessä nukkuu vanhempi naishenkilö js yhdessä minä. 
Täällä saa pitää puhelimen itsellään, mikä on tosi hyvä juttu. Huono juttu on se että multa otetaan seula. Eli joudun kusemaan kuppiin. Se nyt ei oo hirveän paha, mutta kun hoitaja joutuu katsomaan jotta en huijaa. En tiedä pystynkö siihen. Kun mun piti mennä tekeen se niin sain ahdistuskohtauksen ja pyysin että jos sen voisi tehdä myöhemmin. Se hoitaja (onneksi se edes on nainen) hyväksyi.
Mun mielialan vaihtelut on hidastuneet. Ja muuttuneet, sillä nyt ei ole paljonkaan muita tunteita kuin hyvä olo ja paha olo. Muuten olo on vain tyhjä ja turta. 

EDIT 1.14
Se nainen ketä on mun kanssa samassa huoneessa uhkas just tappaa mut kun en nukkunu vaan istuin siinä sängyllä. Se sano "mee kotiis kuolemaan". Se puhu kuinka sillä on pistooli ja puukko tyynyn alla ja kuinka pistooli laukeaa kohta. 

Kommentit

  1. Oho. Eihän tuo oo kiva että joutuu tuommoista kuuntelemaan. Eihän sillä semmoisia ole, mutta kuitenkin. Sanothan asiasta hoitajille, jos vaikka saisit vaihdettua huoneen?
    -E

    VastaaPoista
  2. hyi että, kai sanoit hoitajalle tosta mitä se sano??
    tsempit ihana <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa