Pois osastolta

En aio olla enää yhtää yötä täällä. Ahdistaa liikaa ja liian paljon vittumaisia kommentteja. Jatkan kotona sillä tyylillä minkä parhaaksi näen eli käyn mäkkärissä jos mieli tekee tai olen syömättä jos mieli tekee. Enkä enää ikinä tule osastolle vapaaehtoisesti.

EDIT 22.03
Päivystävä lääkäri tapasi mua. Pääsin pois. Äiti jäi sinne mun kanssa odottaan kun se tuli puoli kuuden aikaan mua tapaamaan. Odotettiin siis noin neljä tuntia. Katsottiin telkkaa. Nyt on hyvä olo :) 

Ainoa huono juttu on se, kun olen huolissani uudesta ystävästäni jonka tapasin siellä. Hänet siirrettiin toiselle osastolle. Ennen kuin hän lähti, vaihdoimme puhelin numeroita ja hän halasi minua. Ensimmäisenä iltana tekstasin hänelle ja hän vastasi, mutta ei sen jälkeen, koska häneltä oli otettu puhelin pois. Hän sanoi, että hän olisi illemmalla saanut puhelimensa takaisin, mutta hän ei ole vastannut viesteihini. Pelkään, että hänelle olisi tapahtunut jotai tai, että hän ei enää jaksa puhua mulle. Molemmat tuntuu todella pelottavilta vaihtoehdoilta. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Brintellix, päivä 1

Kaksi päivystyskäyntiä viikossa